عضو ستاد تسهیلات استان یزد:
عضو ستاد تسهیلات استان یزد: از ابتدای سال تاکنون پنج هزار فقره وام با کارمزد سه درصد و تنفس چهار ماهه به صنوف آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۲۲۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ 09 December 2020

امیر حسینی اظهار داشت: رانندگان تاکسی، معلمان حق التدریس، آرایشگاه ها، رهبران تور‌های گردشگری و طلاب از مهمترین صنوفی بودند که نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کردند.


وی با اشاره به پرداخت این تسهیلات با مشارکت خانه فرهنگ شهید صدوقی، شهرداری، شورای شهر، دفتر نماینده ولی فقیه و استانداری افزود: در تفاهم نامه کمیته امداد، بنیاد مسکن و برکت، حوزه علمیه و دیگر نهاد‌های دولتی و خصوصی هم مقرر شد وام قرض الحسنه با کارمزد صفر تا چهار درصد به معرفی شدگان پرداخت شود.


حسینی از تسهیلات تا سقف ۲۰ میلیون تومان با کامزد چهار درصد برای خرید کالای ایرانی خبر داد و گفت: پرداخت وام برای بیمه بیکاری خودرو و مسکن نیز از دیگر اقدامات انجام گرفته است.


عضو ستاد تسهیلات استان با اشاره به بیمه عمر شدن نهاد‌های دولتی و خصوصی که حقوق کارکنان آن‌ها از طریق موسسه مهر ایران پرداخت می‌شود، ادامه داد: اگر دستگاهی نتوانست طبق روال هر ماه حقوق کارکنان خود را پرداخت کند در صورتی که ۳۰ درصد مبلغ پرداختی در بانک موجود باشد، مابقی از محل اعتبار بانک پرداخت می‌شود.


مدیر شعب قرض الحسنه مهر ایران تأکید کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۱ هزار فقره از سوی این موسسه تسهیلات به اقشار مختلف پرداخت شده امید است این تعداد به ۵۱ هزار برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار