مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی یزد: کشاورزان استان برای خرید کود و سم تسهیلات دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷ 10 December 2020

حاتمی زاده افزود: با هدف کمک به کشاورزان برای تامین به موقع نهاده‌ها به ویژه کود و سموم، ۴۲ نفر از دهم آبان ۱۳۹۹ تاکنون برای نخستین بار کارت یاد شده را از بانک کشاورزی دریافت کردند.پرداخت تسهیلات به کشاورزان یزدی

 

وی با اشاره به اینکه دولت چهار میلیارد ریال تسهیلات برای این منظور در استان پیش بینی کرده است، گفت: در مرحله نخست، کارت در اختیار کشاورزانی که محصول راهبردی مانند گندم، جو و دانه‌های روغنی کشت می‌کنند قرار می‌گیرد.

 

حاتمی زاده با بیان اینکه طرح کشاورز کارت اقدامی ملی است، افزود:  مرحله دوم آفت‌کش‌ها است و این سازمان از منابع مختلف اعتبار لازم را با کمک بانک‌های عامل تامین می‌کند.

 

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی یزد گفت: صدور این نوع کارت برای ارتقا و رشد فرهنگ بانکداری الکترونیکی در جامعه کشاورزان و روستائیان از سوی وزرات جهاد کشاورزی طراحی شده است.

 

وی افزود: کشاورزان و دامداران می‌توانند برای سهولت دریافت وجوه حاصل از فروش محصولات خود به دولت شامل گندم، جو، کلزا و دیگر محصولات و همچنین بیمه محصولات کشاورزی از این کارت استفاده کنند.

 

حاتمی زاده گفت:  مسئولان ۱۰۰ پایانه توزیع نهاده‌های کشاورزی بخش دولتی و خصوصی آماده هستند با ارائه کشاورز کارت نهاده مورد نظر را تحویل دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار