در آستانه سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همت کانون توسعه ارزش‌های بافق جشنواره مجازی سردار مقاومت آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۲۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵ 12 December 2020

دبیر جشنواره سردار شهید سلیمانی در بافق گفت: این جشنواره با محور مقاومت و بر اساس مطالبات مقام معظم رهبری از جوانان برای تبلیغ، ترویج و تبیین آن در شهرستان بافق فعالیت می‌کند.

 

سید حسین ضیایی افزود: جشنواره سردار شهید سلیمانی به منظور بزرگداشت چهره بین المللی مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری مجموعه‌های فرهنگی شهرستان بافق اجرا می‌شود.

 

دبیر جشنواره سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: مقاومت با سرمایه سالاری، مقاومت با نفاق و شهدای مقاومت از شاخص‌های این جشنواره است که در پنج مرحله اجرایی می‌شود.

 

سید حسین ضیایی گفت: این جشنواره در ۱۴ رشته هنری از قبیل، فیلم کوتاه، هنر‌های تجسمی، ادبیات، شعر و موسیقی، نقاشی و گرافیک، خطاطی، نماهنگ، سخنرانی، سرود، مقاله، داستان کوتاه، مستند، بازی‌های رایانه‌ای و ... با هدف آشنایی جوانان با سیره سردار، معرفی و حمایت از هنرمندان شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی اظهار داشت: هنرمندان و علاقه مندان می‌توانند آثار هنری خود را در فضای مجازی تا دهم دی ماه به دبیرخانه جشنواره از طریق شماره تلفن ۰۹۰۲۱۰۴۶۵۶۱ ارسال کنند.

 

دبیر جشنواره سردار شهید سلیمانی ادامه داد: این جشنواره پس از داوری و آثار و معرفی برترین‌ها در دهه فجر امسال به کار خود پایان می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار