معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان گفت: در راستای برگزاری کنگره چهار هزار شهید استان، ۴۰۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم استان توزیع می شود.
کد خبر: ۹۲۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ 13 December 2020

سرهنگ علی‌نوری زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به حمایت از چهار هزار دانش آموز بی بضاعت در استان، اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی و مجازی شدن مدارس شاید برخی توانایی خرید تبلت و گوشی‌های هوشمند را نداشته و یا در مناطق آنها دسترسی به اینترنت دشوار باشد که این طرح با هدف حمایت از این دانش‌آموزان اجرا می شود.

وی با اشاره به این‌که این طرح یکی از برنامه های چهل گانه دومین کنگره ملی شهدای استان است، افزود: در مرحله  اول هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر و تا پایان کنگره ۴۰۰۰ بسته در مناطق محروم استان توزیع می شود.

سرهنگ نوری‌زاده با بیان این‌که به یاد هر شهید یک بسته لوازم التحریر تهیه می‌شود، گفت: این بسته‌های لوازم التحریر شامل کاربرگ های هفتگی  برای دانش‌آموزران دبستانی، نوشت افزار، کیف و... تهیه شده و در اختیار دانش آموزان در مناطق محروم استان قرار می‌گیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان افزود: هر بسته به همت موسسه رزمندگان اسلام با هزینه تقریبی ۲۵۰ هزار تومان  تهیه شده است که البته هزینه این بسته ها در بازار بیش از این قیمت است.

وی جلوگیری از ایجاد وقفه در تحصیل دانش آموزان مناطق محروم را از اهداف مهم این طرح عنوان کرد، ادامه داد: در مرحله دیگری از این طرح با تهیه کتاب های کمک آموزشی و کتب مورد نیاز برای دانش آموزان کنکوری در مسیر ارتقا دانش آموزان مناطق محروم تلاش می شود.

اجلاسیه دومین کنگره ملی چهار هزار شهید دارالعباده و دارالعلم یزد اسفند ماه امسال برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار