رئیس سازمان بسیج در یزد:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: اولین سند راهبردی مبتنی بر گام دوم انقلاب تدوین شده و پس از تایید رهبر معظم انقلاب در سال آینده عملیاتی می‌شود.
کد خبر: ۹۲۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷ 29 December 2020

سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در جلسه شورای راهبردی بسیج استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد، با بیان اینکه در جمهوری اسلامی مردم باید در همه امور سالار خود باشند، اظهار داشت: بسیج مظهر کامل تحقق مردم سالاری اسلامی است.

وی جمهوری اسلامی ایران را یک الگوی جدید، کار آمد و کامل دانست و افزود: ما در 40 سال گذشته نتوانستیم از تمام ظرفیت‌های این مهم در پیشبرد اهداف نظام بهره بگیریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: یک نظام امام و امتی در جمهوری اسلامی تعریف شده است که جمهوری اسلامی را از سایر جمهوری‌هایی که به ظاهر ادعای مردم سالاری می‌کنند متمایز می‌کند، به طوری که یکی از شهرداران پایتخت کشورهای اروپایی گفته است، ما برخلاف تهران به دلیل اینکه گروه‌های داوطلب و مردمی را نداریم نمی‌توانیم به صورت کارآمد با ویروس کرونا مقابله کنیم.

سردار سلیمانی با بیان اینکه مفهوم بسیج باید در گام دوم انقلاب اسلامی باز آفرینی شود، تصریح کرد: برای این امر سند راهبردی 10 ساله تدوین شده است و پس از تایید نهایی رهبر معظم انقلاب، در سال 1400 عملیاتی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این سند، اولین سندی است که مبتنی بر گام دوم انقلاب تدوین شده است، افزود: تشکیل دولت اسلامی، جامعه‌پردازی و تمدن‌نوین اسلامی اساس گام دوم انقلاب است که بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب "تشکیل دولت اسلامی بر همه اینها مقدم است".

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه در سند راهبردی مبتنی بر گام دوم انقلاب تاکید جدی بر تربیت نسل جدید شده است، گفت: اصل تمدن‌سازی تمرکز بر تربیت است و بر همین اساس باید بر عملیاتی شدن این مهم اهتمام ورزید.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه استان یزد می‌تواند در تحقق تدبیر رهبر معظم انقلاب در گام دوم الگوی استان‌های دیگر باشد، تصریح کرد: بسیج نقشه‌های راه را طراحی کرده است و جوانان باید با روحیه ی جهادی، نترسیدن از دشمن و امید به آینده و جهش در پیشرفت پا در مسیر بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار