چهارمین همایش منطقه‌ای آموزش مجریان انتخابات، امروز به میزبانی شهر یزد برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ 30 December 2020

در این دوره آموزش یک روزه، هزار تن از مجریان و دست اندرکاران سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های شهر و روستا از استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد، آموزش‌های لازم را در زمینه‌های مختلف برگزاری انتخابات فراگرفتند.برگزاری همایش آموزش مجریان انتخابات در یزد

 

احمد ترحمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این همایش گفت: آشنایی بیشتر با فرآیند انتخابات، تغیرات انجام شده در قانون انتخابات و برگزاری آن در شرایط کرونا از مهمترین محور‌های این همایش آموزشی بود.

 

استاندار یزد نیز برگزاری انتخابات پیش رو را عرصه‌ای سرنوشت ساز و حساستر از انتخابات گذشته دانست و گفت: باید بکوشیم با برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم را در این عرصه فراهم کنیم.

 

محمدعلی طالبی افزود: انتخابات مختلفی در این دولت برگزار شده که خوشبختانه بی حاشیه‌ترین انتخابات بودند و باید به گونه‌ای تلاش کنیم که انتخابات پیش رو نیز اینگونه باشد.

 

مدیر کل انتخابات وزارت کشور هم یزد را از استانی عنوان کرد که در دوره‌های مختلف انتخابات ریاست جمهوری همواره مشارکتی بالاتر از میانگین کشوری داشته است.

 

موسوی ادامه داد: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی هم در ۶ حوزه و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان در ۳ حوزه برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار