استاندار یزد:
استاندار یزد: با توجه به سرمای هوا و افزایش مصرف گاز، مصرف گاز واحد‌های صنعتی و نیروگاهی کاهش یافته و سوخت مایع جایگزین آن می‌شود.
کد خبر: ۹۲۹۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 03 January 2021

جلسه مدیریت سوخت زمستانی کشور به صورت ویدیوکنفرانس و با حضور وزیران کشور، نفت و نیرو و همچنین استانداران کشور برگزار شد.سوخت مایع جایگزین گاز واحد‌های صنعتی در استان یزد

وزیران نیرو و نفت و استانداران در ابتدای این نشست نظرات و پیشنهاد‌های خود را برای مدیریت سوخت در واحد‌های مختلف ارائه کردند.

سپس وزیر کشور با اشاره به سه مشکل کنونی گفت: افزایش آلودگی به ویژه در کلان شهرها، خاموشی برق و کسری سوخت از مشکلات کنونی به شمار می‌آیند.

رحمانی فضلی بر لزوم برنامه ریزی مناسب در پرتو فشار‌های اقتصادی و کرونایی بر مردم تأکید کرد و افزود: همه باید تلاش کنیم که مصرف را در کوتاه مدت کاهش دهیم چراکه مصرف خانگی بالاست و مردم باید مصرف را با مشارکت موثر بهینه کنند.

رحمانی فضلی از استانداران خواست با همکاری صداوسیمای مراکز استان‌ها و با تهیه برنامه‌های مختلف به این موضوع مهم بپردازند.

استاندار یزد در حاشیه این نشست گفت: با توجه به سردی هوا و کمبود گاز در کشور و تاثیری که کمبود گاز روی صنایع و تولید برق کشور دارد، مقرر شد صرفه جویی در مدیریت استان مدنظر قرار گیرد.

طالبی افزود : یکی از تصمیمات این نشست کاهش مصرف گاز واحد‌های صنعتی و نیروگاهی و جایگزینی آن با سوخت مایع است که از صنایع استان انتظار می‌رود در این خصوص همکاری و مشارکت کنند.

وی همچنین با تاکید بر صرفه جویی مصارف خانگی و ادارات گفت : با مشترکین اداری که ۱۰ درصد کاهش مصرف نداشته باشند برخورد جدی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار