معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد: توسعه تعاونی‌های خانوادگی در روستا‌ها می‌تواند در پیشبرد اهداف اقتصادی روستا موثر باشد.
کد خبر: ۹۲۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ 05 January 2021

 

عظیمی در نشست با بخشداران و نمایندگان دستگاه‌های مختلف استان گفت: بخشداران باید با اولویت بندی موضوع‌ها و برنامه‌ها مطالبه گر اجرایی شدن این برنامه‌ها در دستگاه‌های مختلف باشند.روستا‌های استان یزد روی ریل توسعه اقتصادی

 

وی افزود: گرچه در زمینه‌ تعاونی‌ها در روستا کار کمی انجام گرفته است، اما توسعه تعاونی‌های خانوادگی می‌تواند در پیشبرد اهداف اقتصادی روستا‌ها موثر باشد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ادامه داد: توجه به توسعه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری از مهمترین زمینه‌های توسعه اقتصادی روستا‌های استان به شمار می‌آید.

 

در این نشست برنامه توسعه اقتصادی و اشتغال زایی روستا‌های استان که از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی در دست اجرا است، تبیین شد.

 

بر این اساس طرح مطالعاتی روستا‌های استان به منظور شناسایی ظرفیت‌های روستا‌ها به خصوص در زمینه‌های اقتصادی و رفع موانع پیش روی این توسعه در ۱۴۰ روستای استان اجرا شده است.

 

این روستا‌ها آمادگی اجرای برنامه‌های شناسایی شده در زمینه اقتصادی را دارند و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مختلف برای تسریع در روند اجرای این طرح‌ها صورت گرفته است.


با اجرای این برنامه، توسعه اقتصادی و اشتغال زایی همه طرح‌های قابل اجرا در روستا‌های استان هدفمند خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار