مجمع شرکت سرمایه گذاری سهامداران عدالت استان یزد فردا ۲۵ دیماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶ 13 January 2021

روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد اعلام کرد: مجمع شرکت سرمایه گذاری سهامداران غیر مستقیم عدالت استان یزد به منظور تعیین اعضای هیات مدیره ساعت ۱۱ صبح روز پنج شنبه ۲۵ دیماه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.برگزاری مجمع شرکت سرمایه گذاری سهامداران عدالت استان یزد- فردا

از کلیه سهامدارن و یا وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم شامل افراد حقیقی و حقوقی دعوت می‌شود تا در مجمع عمومی عادی که بصورت الکترونیکی برگزار می‌شود با مراجعه به سایت www.dima.csdiran.ir در این انتخابات شرکت کنند.

بر اساس دستور العمل ابلاغی برای برگزاری انتخابات مجمع می‌بایست حدود ۵۰ درصد سهامداران غیر مستقیم سهام عدالت در سامانه سجام ثبت نام شده باشند و کسانی میتوانند در این انتخابات شرکت کنند که ثبت نام لازم را در سامانه یاد شده انجام داده و احراز هویت شده باشند.

با تلاش‌های صورت گرفته استان یزد حد نصاب لازم را برای برگزاری مجمع کسب کرده است و برای انتخاب اعضای هیات مدیره این تعداد می‌بایست در انتخاب شرکت کنند.

۶۲۰ هزار نفردر استان یزد دارای سهام عدالت هستندکه ۲۷ درصد آن‌ها روش مستقیم سهامداری را انتخاب کرده اند و ۷۳ درصد بقیه مدیریت سهام خود را به شرکت‌های سرمایه گذاری استان محول کرده اند.

شرکت سرمایه گذاری یزد با ۴۵۳ هزار نفر عضو و شش هزار میلیارد تومان سرمایه از بزرگترین شرکت‌های سرمایه گذاری استان می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار