درسال جهش تولید در یزد رقم خورد:
با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، درسال جهش تولیدودرفضای کرونایی یزد، تقدیری دیگراز کارآفرین وتولیدکننده ی نمونه ایی دیگر انجام شد.
کد خبر: ۹۳۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷ 25 January 2021

درسال جاری با توجه به شیوع همه جانبه ویروس منحوس کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم حضوری به منظور تجلیل از واحدهای تولیدی نمونه و شایسته تقدیراستانی، مدیرکل اداره استاندارداستان یزد به اتفاق معاونین اداره کل، به شرکت یزدبسپار،تولید کننده انواع لوله و اتصالات پلی پروپیلن، مراجعه و با اهداء تندیس و لوح تقدیر در محل کارخانه،ازاین واحدتولیدی نمونه استانی، تقدیرو تشکر به عمل آورد.

مدیرکل اداره استاندارداستان یزد در این بازدید گفت:متاسفانه در سال 99استان دارالعلم و دارالعباده یزد از گسترش بیماری کووید 19 در امان نبود، ولی با وجود و حضور این میهمان ناخوانده، بسیار خوشحالیم که این استان به واسطه تولید و ارائه محصولات وکالاهای تولیدی با کیفیت و استانداردخود در کشور و جهان همانند گذشته شهره بودن خود را حفظ و مااین خوشنامی را مدیون مردمان خوب این منطقه از کشور هستیم.

محمد رضا زارع بنادکوکی با اشاره به این که ما توانستیم برای امسال هفت واحد تولیدی نمونه استانی را در منطقه خودمان داشته باشیم افزود:آن دسته از واحدهای تولیدی که برای امسال نمونه استانی شده اند با عملکرد خوب خودشان نشان داده اند که قابلیت ،ظرفیت و استعداد نمونه کشوری شدن را هم دارند.

وی ادامه داد: در سال های گذشته، واحدهای تولیدی استان، توانمندی نمونه کشوری شدن را به درجه اثبات رسانده اند وتوانسته اند جایزه های نمونه کشوری را از آن خود سازند و این واحد تولیدی با توجه به مجهز بودن به فناوری های مدرن و به روز دنیا، این قابلیت را در درون خود دارد، ضمن این که با برسی های صورت گرفته اختلاف سطح امتیازبرخی از واحدهای تولیدی نمونه استانی امسال با نمونه کشوری بسیار ناچیز است.

مدیرعامل شرکت تولیدی و صنعتی یزد بسپار نیز در این نشست گفت: نمونه شدن این واحد تولیدی را مدیون مشاوره ها و همکاری های خوب مدیران وکارشناسان اداره کل استاندارد استان یزد در طول سال هستیم .

تقی شهوازیان افزود: حد اقل انتظار ما ازدیگر مسئولین استانی و کشوری آن است که همانند استاندارد، ما را درتهیه مواد اولیه و ارائه تولیدات خوب یارو یاور باشند و فرآیند های صادرات و واردات را به گونه ایی طراحی کنند که کمترین اتلاف وقت را برای تولید کننده درپی داشته باشد.

این تولید کننده در پایان گفت:از ابتدای تاسیس این واحد تولیدی سعی داشته ایم ضمن تهیه مواد اولیه خوب و مرغوب از داخل وهرکجای خارج از کشور، عرضه کننده تولیدات با کیفیت ومطلوب مورد انتظار اداره کل استاندارداستان باشیم، که البته نفع آن را هم برای خود و هم برای استان و کشور خواسته ایم، که ادامه انتفاعی بودن تولید، همراهی دلسوزانه مسئولین را در تمامی زمینه ها می طلبد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار