کد خبر: ۹۳۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶ 25 January 2021

 

در حال حاضر شرکت‌های مختلفی در حوزه تولید محصولات فولادی در ایران فعالیت دارند. شرکت آهن ملل اصفهان یکی از شرکت‌های معتبری است که سال‌هاست فعالیت خود را آغاز کرده است.

شرکت آهن ملل اصفهان به دلیل رابطه مستقیم و بدون واسطه با کارخانه‌های فولادی ایران، مناسب‌ترین قیمت میلگرد و کلیه محصولات آهنی را به خریداران خود عرضه می‌دارد. این شرکت با مدیریت مهندس مسعود قائدی، از سابقه‌ای طولانی در زمینه تامین آهن‌آلات پروژه‌های صنعتی و عمرانی در کمترین زمان برخوردار است.

آهن ملل از جواز کسب فعالیت از وزارت صنعت، معدن و تجارت، صنف آهن فروشی و ثبت شرکت در سازمان ثبت اسناد و املاک ایران برخوردار می‌‌باشد.  

 برای هر شرکتی، یکی از موارد با اهمیت برای خریدارانی که تمایل به سفارش غیرحضوری دارند، این است که مجموعه مورد نظرشان دارای مجوزهای لازم در ارتباط با فعالیت خود باشد. در همین راستا، آهن ملل کلیه مجوزات لازم برای خرید آنلاین را دارا می‌‌باشد. به همین دلیل، شما عزیزان می‌توانید با خیالی آسوده یک خرید امن را با این شرکت تجربه کنید.  

این مجموعه زیر نظر سازمان امور مالیاتی جمهوری اسلامی ایران می باشد. علاوه بر این، قادر است فاکتور رسمی به خریدار محترم ارائه می‌کند.

مجموعه آهن ملل، همواره مورد تایید و اعتماد فعالان این حوزه بوده و یک برند شناخته شده می‌باشد. به همین ترتیب، رتبه یک فروش آهن‌آلات در کشور مربوط به این مجموعه می‌باشد. علاوه بر این، این مجموعه توانسته با سابقه درخشان خود سازمان‌های دولتی، نیمه خصوصی و خصوصی را در زمره مشتریان خود ببیند.

شرکت آهن ملل اصفهان، افتخار دارد که آهن آلات پروژه ‌های زیر را تأمین کرده و رضایت مشتریان را جلب کرده است:

  • پروژه آزاد راه تهران شمال (میلگرد)
  • خط لوله گازی ایران ترکمنستان (میلگرد و لوله)
  • ایستگاه های گازی ایران و عراق (میلگرد، ورق و لوله)
  • سازمان عمران شهرداری های ایران
  • کلیه مقاطع فولادی آموزش و پرورش استان فارس
  • کلیه مقاطع فولادی اداره آبفا استان فارس
  • شهرداری اصفهان
  • تأمین میلگرد دفتر ریاست جمهوری
  • پتروشیمی و پالایشگاه اصفهان
  • تأمین کلیه مقاطع فولادی فاز 21 وزارت نفت

این مجموعه، علاوه بر دارا بودن از رزومه قوی کاری، قادر است با ارائه مشاوره‌‌های رایگان و صیمیانه کارشناسان فروش با تجربه خود، همیار شما در زمینه خرید آهن‌‌آلات مورد نیاز پروژه‌‌‌تان باشد.

همانطور که پیش از این اشاره کردیم، شرکت آهن ملل اصفهان کلیه محصولات فولادی پروژه های صنعتی و عمرانی را تامین و با مناسبترین قیمت بازار به مشتریان عزیز عرضه می دارد. این محصولات شامل محصولاتی مانند انواع میلگرد ساده و آجدار، تیرآهن، انواع لوله فولادی، قوطی پروفیل، نبشی ناودانی و سپری، محصولات مفتولی و شمش فولادی می باشد.

یکی از استان هایی که شرکت آهن ملل اصفهان به صورت تخصصی به خرید و فروش محصولات فولادی آن به ویژه میلگرد می‌پردازد، استان یزد می‌باشد.

کارخانه‌های فولادی مطرحی در این استان موجود می‌باشد. کارخانه فولاد یزد احرامیان، سرمد ابرکوه، بافق یزد از جمله کارخانه‌های معتبر در این استان می‌باشد.

کارخانه فولاد یزد احرامیان انواع میلگرد آجدار و ساده با طول 12 متر را به تولید می‌رساند و در بازار عرضه می‌کند. قیمت میلگرد احرامیان یزد برای فعالان در حوزه اجرای پروژه‌های عمرانی به ویژه در مناطق کویری از اهمیت زیادی برخوردار است.

می‌توان گفت شرکت آهن ملل اصفهان برای رفاه حال مشتریان گرامی خود و خرید آسان آن‌ها، نمایندگی فروش فولاد یزد را دارا می‌باشد.

یکی دیگر از کارخانه‌هایی که آهن ملل اصفهان بر روی خرید و فروش محصولات فولادی آن به صورت تخصصی فعالیت می‌کند کارخانه بافق یزد و سرمد ابرکوه می‌باشد.

عرضه کننده مناسب‌ترین و به روزترین قیمت میلگرد

شرکت آهن ملل اصفهان همواره به روزترین قیمت میلگرد بافق یزد و سرمد ابرکوه و سایر کارخانه‌ها را در سایت و کانال تلگرام خود منتشر می‌کند.

فولاد بافق یزد یکی از مجتمع‌های مطرح فولادی در کشور می‌باشد. این کارخانه یکی از باکیفیت‌ترین میلگردهای موجود در بازار آهن را به تولید می‌رساند.

آهن ملل اصفهان در قلب شهر آهن و مرکز آهن ایران، اصفهان، تامین کننده محصولات کارخانه فولاد بافق یزد، جدیدترین، به روز ترین و بهترین قیمت میلگرد بافق یزد را در بازار در وبسایت و شبکه‌های اجتماعی خود منتشر می‌کند.

جدیدترین و بروزترین قیمت میلگرد بافق یزد اعلام شده از دفتر فروش کارخانه فولاد بافق یزد می‌باشد. جهت مشاوره، خرید میلگردهای آجدار این مجتمع ذوب آهن و دریافت تایید قیمت‌های روزانه می‌توانید با کارشناس فروش شرکت آهن ملل اصفهان تماس بگیرید.

ذوب آهن بافق به دلیل حضور در مرکز ایران، جزو کارخانه‌های استراتژیک در زمینه تامین میلگرد آجدار برای استان‌های مرکزی و همجوار استان یزد بوده که میلگرد را در سایز 8 الی 32 با استاندارد A3 با بالاترین کیفیت و بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید و در شهرهایی چون یزد، اصفهان، تهران، کرمان و غیره عرضه می‌کند.

شرکت‌های عمرانی که مشغول اجرای پروژه‌های عظیم ساختمانی هستند، ناظران این طرح‌ها، افرادی که علاقه به رصد نوسانات دارند و فعالان بازار آهن آلات ایران از جمله اقشاری هستند که روزانه از طریق سایت‌های آنلاین و پیام‌رسان تلگرام، جدیدترین قیمت میلگرد بافق یزد را به صورت روزانه مورد بررسی قرار می‌دهند.

عرضه کننده مناسب‌ترین و به روزترین قیمت میلگرد

 

یکی دیگر از مجتمع‌های فولادی استان یزد، کارخانه ذوب آهن فولاد سرمد ابرکوه می‌باشد.

 انواع سایز میلگرد از شماره 8 تا 32 با استاندارد A3 از جمله محصولات کارخانه ذوب آهن فولاد سرمد ابرکوه می‌باشد که یکی دیگر از مجتمع‌های فولادی استان یزد بوده و مورد استفاده در پروژه‌های عمرانی و ساختمانی در حال اجرا در منطقه کویر مرکز ایران و استان‌های همجوار یزد می‌باشد.

میلگردهای تولیدی این کارخانه بر اساس استانداردهای روز دنیا و جزو با کیفیت‌ترین میلگردها در بازار و بین تولیدکنندگان این محصول است و شرکت آهن ملل عاملیت فروش مستقیم و بدون واسطه محصولات کارخانه فولاد ابرکوه را در اختیار دارد. به همین دلیل، این شرکت همواره بهترین، ارزان‌ترین و مناسب‌ترین قیمت میلگرد سرمد ابرکوه را به متقاضیان آن در سراسر ایران عرضه و بیشترین حجم خرید میلگرد از کارخانه سرمد ابرکوه را در اختیار دارد.

شرکت آهن ملل اصفهان، رتبه یک فروش آهن‌آلات در ایران، شرکتی در شهر و مرکز آهن ایران، اصفهان، منبعی مطمئن برای خرید انواع مقاطع فولادی در بازار آهن و فولاد ایران می‌باشد.

این شرکت در ازای خرید مشتریان محترم فاکتور رسمی مورد تایید سازمان امور مالیاتی ایران را صادر و ارائه می‌نماید.

آهن ملل اصفهان، کلیه مجوزهای آنلاین را از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال و همچنین وزارت صنعت معدن تجارت دریافت و در سایت خود قرار داده است.

کارشناسان فروش میلگرد آهن ملل، به دلیل همکاری بسیار نزدیک با دفتر فروش کارخانه و ذوب آهن فولاد سرمد ابرکوه یزد، بهترین قیمت میلگرد را به خریداران این محصول در بازار آهن آنلاین ارائه می کند.

سایت فروش میلگرد آهن ملل، جدیدترین قیمت میلگرد ابرکوه یزد را با بهترین و ارزانترین نرخ موجود در رسانه های آنلاین این شرکت منتشر و به روز می‌کند. همانطور که پیش از این اشاره کردیم، این شرکت در مرکز آهن ایران، اصفهان، از بروزترین مراجع قیمت آهن‌آلات می باشد.

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار