جوکار
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد که انقلاب اسلامی با تکیه بر رهنمودهای حضرت امام و مقام معظم رهبری توانست پیوند بین مردم و رهبری را تحکیم بخشیده و در طول چهار دهه گذشته در سایه تمام توطئه ها و فتنه افروزی های دشمن به اهداف خود دست یابد.
کد خبر: ۹۳۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶ 01 February 2021

محمد صالح جوکار درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته، بیان کرد: به اعتقاد بنده مهم ترین عاملی که موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد، انسجام بین رهبری و مردم بود. از انسجام بین مردم و رهبری فرهنگ غنی اسلامی و تشیع شکل گرفت که خود دستاورد مهمی برای کشور ما بود. امروز یکی از مولفه های قدرت در دنیا پیوند بین مردم و رهبری می باشد که جمهوری اسلامی به آن دست یافته است. با سیره و روش حضرت امام، انقلاب به پیروزی رسید و با سیاست های راهبردی حضرت امام و مقام معظم رهبری در رابطه با مسائل داخلی، خارجی و منطقه ای در این چهار دهه به دستاوردهای خوبی در حوزه سیاست، اجتماع، علم و فناوری و امنیتی و دفاعی رسیدیم.

وی در ادامه اظهار کرد: علی رغم همه فشارهایی که بر روی کشور ما بود و دشمنان به دنبال این بودند که چراغ انقلاب را خاموش کنند؛ با اهدافی که انقلاب اسلامی دنبال کرد و گفتمان هایی که در سطح دنیا شکل داد توانستیم در برابر دشمنان بایستیم.

نماینده مردم یزد در مجلس تصریح کرد: اگر تاریخ گذشته را بنگریم وضعیت اقتصاد و صنعت پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیار بهبود یافته است. با پیروزی انقلاب و خودباوری که در مردم و جوانان ما ایجاد شد پیشرفت های خوبی داشتیم. علی رغم فتنه انگیزی هایی که در دهه اول انقلاب صورت گرفت اعم از مسائل داخلی و جنگ تحمیلی که بر ما تحمیل شد و یا تحریم های ظالمانه ای که علیه ما انجام شد خللی در پیشبرد اهداف انقلاب ایجاد نشد.

وی در ادامه تاکید کرد: حتی ما پس از دوران دفاع مقدس به دستاوردهای مهمی رسیدیم. ما که در تامین سلاح سنگین و سبک وابستگی های جدی داشتیم در پایان جنگ به دستاوردهای بیشماری دست یافتیم و امروز در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری با بیش از ۳۳ کشور دنیا تبادل اطلاعات تجهیزاتی داریم.

جوکار در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب در حوزه علمی و فناوری، بیان کرد: در حوزه علم و فناوری پیشرفت های بزرگی نصیب ملت ما شد به طوری که در بحث هسته ای در سایه خودباوری دانشمندان به قدرت برتر تبدیل شدیم. در حوزه صنعت و نفت پیشرفت شایانی داشتیم. شاید در چند سال اخیر مشکلاتی برای مردم در حوزه اقتصاد ایجاد شده اما بر اساس آنچه که ما یاد داریم سختی هایی که در قدیم بود امروز نیست ولی باید تلاش کنیم تا وضعیت فعلی نیز رو به بهبودی برود. ان شاءالله در گام دوم انقلاب بر اساس آنچه که از سوی مقام معظم رهبری تبیین شده حرکت کرده و به دستاوردهای بزرگ تری خواهیم رسید.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار