امام جمعه موقت تهران:
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: افول امپریالیسم غرب به سرکردگی آمریکای جنایتکار ‌قطعا محقق می‌شود‌.
کد خبر: ۹۳۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲ 11 February 2021

حجت‌الاسلام حاجی علی‌اکبری در مراسم 22 بهمن یزد اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دارای ویژگی های منحصر به فردی است و در هیچ دوره ای جز زمان پیامبر اکرم نمونه نداشته است.

وی هدف انقلاب اسلامی را تحقق آرمان و ولایت علوی و اسلامی دانست و گفت: هدف انقلاب اسلامی ایران زمینه‌سازی برای آرمان بزرگ مهدوی است و هیچ انقلاب دیگری در جهان چنین آرمانی ندارد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور افزود: ویژگی منحصر به فرد انقلاب اسلامی ایران را حضرت امام خمینی دانست و تصریح کرد: در تدبیر و دوراندیشی و شجاعت و بصیرت وی هیچ نمونه‌ای نیست و هیچ انقلابی در جهان چنین ویژگی شاخصی نداشته و ندارد.

حاجی علی اکبری ملت ایران را ویژگی منحصر به فرد دیگر انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: قدرشناسی، شجاعت و بصیرت بخشی از ویژگی‌های این ملت شریف و منحصر به فرد است.

وی چنین ویژگی‌هایی را مورد پسند هر فطرت سالمی در جهان دانست و بیان کرد: همین ویژگی سبب می‌شود که انقلاب اسلامی ایران به صورت طبیعی به کل جهان صادر شود.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: دشمنان انقلاب را هم ویژگی منحصر به فرد دیگر انقلاب دانست و گفت: در برابر انقلاب اسلامی ایران تمام مستکبران و ظالمان جهان ایستادگی کردند و در اولین فرصتی که پیدا کردند، در یک جنگ جهانی نابرابر با تمام توانشان برابر ایران ایستادگی کردند اما راه به جایی نبردند و شکست خوردند.

حاجی‌علی‌اکبری خاطرنشان کرد: این حرکت عظیم آغاز یک حرکت جدید در جهان بود و پس از این زمان یک اتفاق بسیار ارزشمند در جهان رخ داد و با این حرکت عظیم مسلمانان احساس حیات و عزت کردند.

وی افزود: اگر امام راحل عظیم‌الشان وعده فروپاشی اتحاد شوروی را دادند و محقق شد، حضرت امام خامنه‌ای هم وعده افول امپریالیسم غرب به سرکردگی آمریکای جنایتکار را دادند که قطعا محقق می‌شود.

وی ادامه داد: همین حرکت عظیم سبب شد که یک کشور ذلیل شده در برابر استکبار به اوج عزت و اقتدار برسد و بالاترین قدرت در منطقه را به دست آورد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار