امام جمعه یزد:
نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه استکبار توان تحمل عزت ملت ایران را ندارند، گفت: دشمنی آمریکا با ایران تمام شدنی نیست.
کد خبر: ۹۴۰۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱ 13 February 2021

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد با گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: ایران پیش از انقلاب در اوج ذلت در برابر استکبار جهانی بود.

وی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، عزت به ایران اسلامی برگشت و با هدایت‌ها و رهبری حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران هر روز قدرت بیشتری به دست می‌آورد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه استکبار جهانی هیچ زمانی دست از دشمنی علیه ملت ایران بر نمی‌دارند عنوان کرد: آمریکای جنایتکار هیچ زمانی نمی‌توانند عزت ملت ایران را ببینند و توطئه‌های مختلفی علیه این نظام و انقلاب به کار بستند تا بتوانند جلوی عزت ایران را بگیرند اما هیچ زمانی موفق نشدند.

ناصری یزدی با بیان اینکه دشمن بدترین حرکت‌ها را علیه ملت ایران انجام دادند و همیشه شکست خوردند تصریح کرد: ملت ایران سختی‌ها را تحمل کردند و صبورانه ایستادند و در رشته‌های مختلف علمی، پزشکی و نظامی موفقیت‌های بسیاری به دست آوردیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار