کد خبر: ۹۴۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ 17 February 2021

معاون سپاه قدس با اشاره به اینکه مشکلات راهکار برون رفت کشور از مشکلات تفکر انقلابی و تکیه بر ظرفیت جوانان و نخبگان است، گفت: تفکر لیبرال مانع پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف اقتصادی است.
رستم قاسمی در دیدار با آیت‌الله سیدمحمدکاظم مدرسی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای شرایط بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف است که متاسفانه به آن به درستی پرداخته نشده است اظهار داشت: ما امروز دارای نه تنها ما امروز به این ظرفیت‌ها به درستی توجه نکردیم بلکه در بسیاری از عرصه‌ها با مشکل جدی هم روبرو هستیم.
وی با انتقاد از اینکه ایران همچنان حتی در ارتباط با تامین لوازم و قطعات پراید هم نیازمند واردات از کشورهای دیگر است گفت: به راحتی و با تفکر انقلابی می‌توان کشور را در بسیاری از عرصه‌ها به خودکفایی رساند.
قاسمی توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های جوانان و اعتماد به آنها را لازمه این موضوع دانست و تصریح کرد: در صورتی که به ظرفیت جوانان و نخبگان داخلی توجه داشته باشیم و بر آنها تکیه کنیم قطعا در برابر تحریم‌ها آسیبی به ما وارد نمی‌شود.
معاون سپاه قدس خاطرنشان کرد: ما در ایران به بالاترین سطح جهان در تولیدات نظامی و دفاعی دست پیدا کردیم و به عنوان یکی از قطب‌های اصلی جهان در این حوزه شناخته می‌شویم اما متاسفانه در صنعت خودروسازی با مشکل بسیار جدی روبرو هستیم.
وی با طرح این سوال که چگونه ما نمی‌توانیم با وجود این سطح از دانش در حوزه تولیدات نظامی و دفاعی مشکل خودروی کشور پس از 40 سال را رفع کنیم تصریح کرد: دلیل این موضوع تفکر لیبرالیسمی است که در قوه مجریه کشور بوده است.
وزیر پیشین نفت با بیان اینکه ایران امروز به معنای واقعی کلمه در جنگ شدید اقتصادی است تصریح کرد: در دوران جنگ اقتصادی باید بر تمام ظرفیت‌های کشور تکیه کنیم و قطعا همانطوری که در دوران هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر همین ظرفیت به موفقیت دست پیدا کردیم، این عرصه را هم می‌توانیم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار