امام جمعه یزد:
امام جمعه یزد گفت: وعده‌های آمریکا رحمانی نیست بلکه شیطانی است و همگان می‌دانند که عهدشکنی در ذات آمریکا است.
کد خبر: ۹۴۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲ 20 February 2021

آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در مورد بیداری و آگاهی در برابر شیطان اظهار داشت: آمریکا شیطان بزرگ است و به هیچ ملتی رحم نمی‌کند و حتی به هم‌پیمانان خود در زمان گرفتاری هیچ کمکی نمی‌کند بنابراین باید در برابر چنین شیطانی آگاه باشیم.

وی با اشاره به اینکه قرآن می‌گوید ما می‌توانیم مستقل باشیم، افزود: بسیاری از مسئولان و مردم ما هنوز به این موضوع باور ندارند و با وجود همه عهدشکنی‌های دشمنان، باز هم چشم امید به آنها دارند اما بدانید که عهدشکنی در ذات آمریکا است.

امام جمعه یزد ادامه داد: وعده‌هایی که امروز آمریکا می‌دهد، وعده‌های رحمانی نیست بلکه وعده‌های شیطانی است زیرا استکبار مانند شیطان دائم با ما می‌جنگد تا جایی که ما را از دین کنار بکشد و هر گاه مسلط شد، آنگاه دیگر به وعده‌هایش عمل نمی‌کند.

ناصری عنوان کرد: یکی از مسائل مهم در انقلاب اسلامی پایه‌های فکری، عمق بصیرت، اتکا به خدا، ثابت قدمی و داشتن منفعت برای مردم است بنابراین باید در حکومتی که با این انقلاب شکل گرفته، ایمان به خدا و توکل به او حرکت در مسیر آرمان‌ها ملاک عمل باشد.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهید محلاتی بیان کرد: شهید محلاتی که از روحانیون مبارز بود، در طول دوران مبارزه همواره در رکاب امام بود و بعد از اینکه به لباس روحانیت درآمد و در سپاه خدمت کرد، هواپیمای حامل او و بیش از 60 نفر دیگر توسط رژیم بعثی مورد هدف قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار