وزیر سابق نفت:
وزیر سابق نفت با اشاره به اینکه مسیر فعلی اقتصاد کشور، مسیر سیاست‌زدگی است، گفت: وضع اقتصادی کشور خوب نیست و این مسیر ما را به بن بست می‌رساند و به رغم کارهای بزرگی که شده، مردم به شکل جدی دغدغه معیشت دارند.
کد خبر: ۹۴۲۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳ 20 February 2021

 رستم قاسمی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با ارائه گزارشی از دوره فعالیت خود در وزارت نفت، سپاه قدس و قرارگاه سازندگی اظهار داشت: در حوزه نظامی از روز اول بعد از پیروزی انقلابی اسلامی تحریم بودیم اما چون به نیروی انسانی توجه و به آن اعتماد شد، پیشرفت کردیم و اکنون به یک قطب در دنیا تبدیل شده‌ایم.

وی با اشاره به پیشرفت‌هایی که کشور در دوره‌های مختلف به دست آورد، افزود: کالاهایی خریداری و پول آن را نیز پرداخت کرده بودیم اما به ما تحویل نمی‌دادند بر این اساس آن کالاها را ساختیم و امروز در بسیاری از آنها به خودکفایی رسیده‌ایم.

قاسمی با بیان اینکه حفاری و استخراج و اکتشاف نفت نیز قبل انقلاب همه در دست خارجی‌ها بود و توسط آنها انجام می‌شد، عنوان کرد: بعد از انقلاب تمام شرکت‌های حفاری رفتند و این شرایط، ایرانی‌ها را پای کار آورد و اکنون در این زمینه حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

وزیر سابق نفت با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور تصریح کرد: وضع اقتصادی کشور خوب نیست و این مسیر ما را به بن بست می‌رساند و به رغم کارهای بزرگی که در کشور شده، مردم به شکل جدی دغدغه معیشت دارند.

وی با بیان اینکه 8 میلیون بیکار در کشور داریم، تاکید کرد: اکنون دیگر موقع حرف زدن و سخنرانی کردن نیست و نیاز به یک مجموعه عملیاتی، با تجربه و کاری است که باید به میدان بیاید و مسیر و ریل کشور در حوزه اقتصاد را تغییر دهند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار