امام جواد علیه السلام؛
کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد گفت: جوانان سخاوت و کرم را از امام جواد علیه السلام بیاموزند و به تسهیل شرایط کنونی مردم که به وسیله ویروس کرونا ایجاد شده است، کمک کنند.
کد خبر: ۹۴۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ 22 February 2021

حجت الاسلام «علی اکبر دشتی» به مناسبت میلاد با سعادت امام محمد تقی علیه السلام در خصوص ویژگی‌های بارز این امام همام، بیان کرد: تمامی فرزندان امام رضا علیه السلام، دارای ویژگی تقوا هستند.

وی سخاوت و کرم از ویژگی‌های بارز امام جواد خواند و گفت: با توجه به شرایطی که مردم به وسیله ویروس کرونا در آن قرار گرفته‌اند، مومنان به وی‍‍ژه جوانان می‌توانند با پیشه گرفتن الگوی سخاوت از ایشان به مردم جامعه خود کمک کنند.

این کارشناس فرهنگی افزود: دشمنان، امام جواد علیه السلام را با بی رحمی تمام در سال‌های متوالی زندانی کردند و همین امر موجب شد که ایشان ارتباط کمی با مردم داشته باشند و احادیث ایشان به طور کامل در بین مردم منتشر نشود.

دشتی در پایان با بیان این که ائمه اطهار علیه السلام عمدتاً از طریق زهر و شمشیر به شهادت رسیدند، بیان کرد: امام محمدتقی علیه السلام نیز از جمله امامانی هستند که به وسیله سخت ترین زهرها به دست همسر خود به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار