معاون امور استان‌های پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اهداف کلی پدافند غیر عامل گفت: پدافند غیر عامل سبب پایدارسازی در برابر تهیدات می‌شود.
کد خبر: ۹۴۴۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷ 01 March 2021

سردار مهدی رحیمی در شورای پدافند غیر عامل اظهار داشت: 9 برنامه از طرح جامع پدافند غیر عامل برای سال 1400 در استان یزد در نظر گرفته شده و مطالبه ما در سازمان پدافند اجرای این برنامه‌ها است.

وی گفت: برنامه‌های ابلاغ شده سه مورد در حوزه انرژی و آب، سه مورد در بخش بهداشت و درمان، یک مورد صنعت و معدن، یک مورد ‌کشاورزی و یک مورد بهداشتی است که با کمک و پتانسیل موجود در استان انجام می‌شود.

معاون امور استان‌های پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: خوشبختانه در استان یزد فرهنگ‌سازی در حوزه پدافند غیر عامل به خوبی انجام شده است و در بازدیدهای شهرستانی این واقعیت ملموس بود.

رحیمی بیان کرد: صحبت‌های حضرت آقا در حوزه پدافند بسیار دلنشین است، پدافند غیر عامل مثل مصونیت‌سازی برای انسان است و از درون ما را مصون می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: وقتی پدافند عامل به خوبی اجرا شود اگر دشمن تهاجمی هم بکند اثر نخواهد کرد، ما نمی‌توانیم کاری کنیم که دشمن حمله نکند اما می‌توانیم به نوعی عمل کنیم که اگر حمله اتفاق افتاد دستاوردها مصون بماند.

معاون امور استان‌های پدافند غیرعامل کشور افزود: پدافند غیر عامل به عنوان یک اصل سبب می‌شود که زحمت‌ها را حفظ کنیم، پدافند یک مسئله همیشگی و مستمر هم است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار