رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید گفت: تشدید نظارت بر بازار، شرایط آرامی برای تأمین مایحتاج مردم و کالاهای اساسی ایام عید ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۹۴۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴ 02 March 2021

 محمدرضا علمدار یزدی در ستاد تنظیم بازار استان یزد اظهار داشت: در راستای طرح نظارتی نوروز سال 1400 جلسات متعددی در کمیته نظارت و تنظیم بازار در سطح ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان یزد برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد افزود: این جلسات کمیته از بهمن ماه شروع شده است و تا تاریخ 15 فروردین 1400 ادامه دارد.

علمدار با اشاره به اهمیت نظارت بر بازار شب عید تصریح کرد: از اهداف طرح نظارتی نوروز 1400  کنترل و نظارت بر وضعیت بازار و ارائه خدمات در بخش تأمین، توزیع  و کنترل قیمت در ایام پایانی سال است.

وی با اشاره به ایجاد زمینه مناسب برای تأمین و توزیع مایحتاج مردم ادامه داد: جلوگیری از تخلفات احتمالی، رسیدگی فوری به تخلفات، نظارت دقیق و کارشناسی شده به شکایات و گزارشات مردمی از طریق تشکیل اکیپ‌های نظارتی انجام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد خاطر نشان کرد: نظارت بر فعالیت هتل‌ها، رستوران‌ها، مراکز بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز حمل و نقل درون شهری، تاکسیرانی‌ها و اتوبوس‌رانی‌ها از مهم‌ترین اهداف این طرح نظارتی نوروز امسال است.

وی بیان کرد: برگزاری فروش‌های فوق‌العاده، حراج قانونی، شناسایی و برخورد با واحدهای صنفی غیرمجاز و فاقد پروانه کسب به خصوص رستوران‌ها، هتل‌ها، مراکز تهیه و توزیع غذا، اطمینان از خالص فروشی کالاها به ویژه شیرینی و میوه و برخورد قانونی با متخلفان با جدیت کامل نظارت می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار