رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به طرح‌های ورزشی در دستور ساخت این سازمان برای افتتاح در بهار آینده، ابراز امیدواری کرد که با ایجاد فضای ورزشی عادلانه در محلات مختلف شهر، شاهد ارتقای سلامتی و نشاط اجتماعی و شادابی بیشتر شهروندان باشیم.
کد خبر: ۹۴۵۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ 02 March 2021

«عباس ملازینلی» در جریان بازدید رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی ورزشی شورای شهر، معاون شهردار، مدیر منطقه ۴ شهرداری و تعدادی از مسئولان شهرداری یزد از برخی طرح‌های ورزشی شهرداری، ضمن اعلام خبر بهره‌برداری از این طرح‌ها در آینده نزدیک، گفت: در تلاش هستیم تا این طرح‌ها را در بهار سال ۱۴۰۰ افتتاح کنیم و در اختیار همشهریان عزیز قرار دهیم.

وی ابراز امیدواری کرد با بهره‌برداری از این طرح‌ها با ایجاد فضای ورزشی عادلانه در محله‌های مختلف شهر، شاهد ارتقای نشاط اجتماعی و شادابی و سلامت جسمی و روحی هرچه بیشتر شهروندان باشیم.

بازدیدکنندگان در این برنامه، از ورزشگاه درون محله‌ای فلکه دوم آزادشهر که شامل زمین چمن مصنوعی، زمین بسکتبال، والیبال ساحلی و پیست دوچرخه‌سواری و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی است، بازدید کردند.

زمین چمن مصنوعی پارک درون محله‌ای سجاد امامشهر از دیگر طرح‌های مورد بازدید رئیس و اعضای شورای شهر بود که این مجموعه نیز با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در حال ساخت است و اواخر فروردین ماه سال آینده آماده افتتاح خواهد شد.

زمین والیبال ساحلی رودخانه محمودآباد دیگر طرح بازدید شده توسط مسئولان شهر بود که طبق برنامه دارای پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی است و این طرح نیز تا بهار سال آینده برای استفاده شهروندان یزدی آماده خواهد شد.

بازدید از زمین ورزشی چند منظوره پارک غدیر، زمین ورزشی پتانک و بسکتبال خیابانی در میدان شهدای محراب پایان بخش این برنامه بود. طرح‌های اخیر به ترتیب دارای پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد و  ۷۰ درصدی هستند و قرار است تا پایان اردیبهشت سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار