مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: حضور پررنگ بانوان در ورزش‌های همگانی سبب شد استان یزد جزء سه استان برتر در زمینه همگانی کردن ورزش باشد.
کد خبر: ۹۴۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ 03 March 2021

 

محمد علی طالبی در شورای عالی ورزش استان یزد که به مناسبت تجلیل از برترین‌های ورزش بانوان استان یزد برگزار شد اظهار داشت: استان یزد جایگاه و فضای مناسبی را برای فعالیت زنان در عرصه‌های ورزشی به وجود آورده است و با همه سختی‌هایی که ورزشکاران دارند خوب و با انگیزه فعالیت می‌کنند.

وی گفت: در بازدیدهای انجام شده از قهرمانان و مدال‌آوران استان انجام شد، دریافتیم که انگیزه‌های خوب این قهرمانان می‌تواند الگوی جامعه و جوانان استان باشد، بنده به عنوان مدافع حضور زنان در عرصه‌های مختلف هستم و به خاطر وجود همه مشکلات که در عرصه ورزشی وجود دارد و چالش‌هایی که برای حضور زنان است احساس شرم می‌کنم.

استاندار یزد تصریح کرد: جای خوشحالی است که با همت بانوان فضا برای افتخار آفرینی زنان فراهم شده و چه بخواهیم و چه نخواهیم این حضور هر چند در حوزه ورزش است به نقش آفرینی زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی جامعه کمک می‌کند.

طالبی افزود: جامعه زنان استان یزد و کشور مدیون همت و تلاش پایدار فعالان ورزشی است، امید است بتوانیم فرصت‌های لازم و زمینه‌هایی که به توسعه ورزش بانوان کمک می‌کند را فراهم کنیم و از فعالیت‌های ورزشی زنان در مسیر اعتلای نقش زنان حمایت می‌کنیم.

استاندار یزد با اشاره به برخی مشکلات در حوزه ورزش استان ادامه داد: لازم است چالش‌های حوزه ورزش بانوان جمع‌آوری شده و ورزش بانوان باید بیشتر از آقایان مورد حمایت قرار بگیرد.

مسعود شریعتی، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در خوشبختانه با وجود همه محدودیت‌هایی که دولت تدبیر و امید با تحریم‌های موجود داشت توجه ویژه‌ای به حوزه ورزش بانوان شد و در استان فعالیت‌های خوبی شکل گرفت.

وی بیان کرد: نقش ورزش در معرفی انقلاب اسلامی به دنیا همواره زبان زد بوده است و شاهد بودیم که قهرمانی و مدال‌آوری زنان محجبه ایران در جهان سبب افتخار آفرینی کشور شده و بسیاری از ترفندهای دشمنان را بر باد داده است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار