سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از اجرای طرح امام روستا با مشارکت ۱۳۴ مبلغ در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷ 04 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام مجید احمدی افزود: فعالیت تبلیغی و رصد مشکلات فرهنگی، اجتماعی از جمله اقدامات امامان روستا به شمارمی‌رود.
سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های این اداره کل در سال ۱۴۰۰ ارتقاء سطح تخصصی امامان روستاها است، تاکید کرد: طرح امام روستا با حضور ۱۳۴ مبلغ دینی در سطح استان مرکزی درحال اجراست.
حجت‌الاسلام احمدی ارتباط‌ با مردم به‌ویژه نسل جوان، پیگیری امور فرهنگی و اجتماعی محل سکونت، مشاوره در حوزه خانواده و سبک زندگی اسلامی، پیشگیری از طلاق و اعتیاد، بیان معارف دینی و اقامه نماز در مساجد، توسعه و ترویج امر به معروف و نهی از منکر را از جمله اقدامات و فعالیت‌های امام روستا برشمرد.
وی اظهارداشت: امام روستا با رصد مشکلات فرهنگی، اجتماعی می تواند در رشد و تعالی روستا گام مؤثری دربردارد.
وی با قدردانی از امامان روستا که در مناطق دور افتاده و محروم، با حداقل امکانات رفاهی در حال انجام فعالیت‌های تبلیغی هستند، اضافه کرد: در ایام کرونا، امامان روستاهای استان مرکزی در کنار فعالیت‌های تبلیغی در زمینه تهیه و توزیع ماسک و بسته‌های معیشتی برای ساکنین محلات و خدمت رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستانها نقش بسزایی دارند.
سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی یادآورشد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سال جاری علاوه بر فعالیت‌هایی که نام برده شد، مبلغان از فضای مجازی نیز برای انجام امور فرهنگی، دینی و اجتماعی استفاده می‌کنند و از هیچ تلاشی در زمینه ایجاد آرامش معنوی برای مردم دریغ نمی‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار