کد خبر: ۹۴۵۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵ 04 March 2021

نقدی بر عملکرد ۱۰ ماهه مدیر بهزیستی لنده/ضرورت ایجاد کمپ ترک اعتیاد و گلایه از عدم همکاری این نهاد در شهرستان

جناب آقای زکی نژاد مدیر بهزیستی شهرستان لنده

قریب به ۱۰ ماه می باشد که حضرتعالی سکان مدیریتی این اداره را به عهده گرفته اید اما به راستی خروجی عملکرد شما در طی این مدت چه بود؟

یکی از مهم ترین ماموریت های بهزیستی بعنوان نهادی تخصصی ، پیشگیری ، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی محسوب می شود اما می بینیم آمار این آسیب ها از لحظه ورودتان در لنده نه تنها کاهش بلکه با افزایش غیر قابل باور و تلفات جانی مواجه شده است به فرض مثال در حوزه اعتیاد برای آمار ۳۰۰۰ هزار نفری شناخته و پنهان مبتلایان موادمخدر سنتی-صنعتی چه برنامه ریزی ها و اقداماتی انجام داده اید ؟

چه کسی پاسخگوی مرگ جوانان و عزادار شدن خانواده هاست؟ چه جوابی برای مرگ جوانان این منطقه دارید ؟
آقای مدیر سن اعتیاد به کمتر از ۱۳ سال رسیده است چرا از خواب زمستانی بیدار نمی شوید ؟ آیا اطلاع دارید برادر با برادر و پسر با پدر در حال بازی با دود مخدرها هستند؟

آیا از زنانه شدن اعتیاد وآمار بالای طلاق ها مطلع هستید پس چرا دست روی دست گذاشته اید ؟ با استناد به آمار نیروی انتظامی شهرستان آیا افزایش ۲۰۰ برابری کشفیات مواد مخدر و باندهای مربوطه خطری بیخ کانون خانواده ها و متلاشی شدن هسته اصلی آن ها و اختلال در امنیت اجتماعی نیست؟

آیا دستگیری ۱۵۵ نفر معتاد متجاهر نشان از وخامت اوضاع ندارد؟ چرا نه شاخ و برگی هرس می کنید و نه ریشه ها را درمان ؟
چند ماهی است یکی از جوانان این شهرستان قصد راه اندازی مرکز ترک اعتیاد را بعنوان پناهگاهی امن برای جوانان دارد ولی تاکنون این مهم محقق نشده است، کم کاری از کیست..!

چرا بهزیستی بعنوان نهاد متولی برای شروع به کار این مرکز هیچ قدمی بر نمی دارد...!

اگر همکاری نمی کنید چگونه انتظار افتتاح دارید اگر همکاری کردید و ذره ای دغدغه کاشتید لطفاً شفاف بفرمائید چه کرده اید تا همگان بدانند.

سجاد فتحی زاده

لازم بذکر است، تابناک کهگیلویه و بویراحمد این حق را برای این نهاد و در راس مدیر این مجموعه در دادن جوابیه به مطلب فوق محفوظ میداند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار