با معرفی برترین‌ها؛
آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی با معرفی و تجلیل از برگزیدگان بخش‌های مختلف این دوره از جشنواره برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳ 06 March 2021

 

 در این مراسم که با حضور «محمد رستگاری» فرماندار، «جمال الدین عزیزی» شهردار، «عباس ملازینلی» معاون شهردار و  رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، «الهه جورابی» عضو شورای شهر، «مجید جوادیان زاده» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و «مسعود شریعتی» مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد،  در بخش موسیقی، لوح تقدیر به پیمان الیاسی برای نمایش «چیز میز» از ایلام اعطا شد.تندیس به همراه دیپلم افتخار و جایزه نقدی بخش موسیقی نیز به محمدباقر ساد برای نمایش تیرنامه از اصفهان تعلق گرفت.

در بخش طراحی لباس لوح تقدیر این بخش به طاهره جدید السلام برای نمایش «جنگ ابلهان» از فریدون شهر اعطا شد.تندیس به همراه دیپلم افتخار و جایزه نقدی بخش طراحی لباس نیز به هادی کیانی برای نمایش «تیرنامه» از اصفهان تعلق گرفت.

در بخش طراحی فضا لوح تقدیر این بخش به سعید خبیری و مجتبی لاله زاری برای نمایش «آقای کووید چرا ۲۰ نگرفتی» از یزد اعطا شد.تندیس به همراه دیپلم افتخار بخش طراحی فضا نیز به مهدی حبیبی برای نمایش «هشت روز بدون تماس تصویری» از ملایر اعطا شد.

در بخش بازیگری زن لوح تقدیر این بخش به ملیحه رضاپور برای نمایش «چتر زندگی» از یزد اعطا شد. تندیس به همراه دیپلم افتخار و جایزه نقدی،  رتبه سوم بازیگری زن به نازیلا امینی نمایش”حکایت های سرسرکی” از آذربایجان غربی، رتبه دوم بازیگری زن به ستاره توانگر برای نمایش «جبر و جار» از یزد

و رتبه اول بازیگری زن به مریم نیک آیین برای نمایش‌های «ساعت نه شب» و «شکلات» داغ از یزد تعلق گرفت.

در بخش بازیگری مرد، لوح تقدیر این بخش به امیرحسین انصافی برای نمایش «کووید ۱۸» از تهران اعطا شد. تندیس به همراه دیپلم افتخار و جایزه نقدی

رتبه سوم بازیگری مرد به محمد هادی عطایی از استان ایلام ، رتبه دوم بازیگری مرد به مجتبی لاله زاری برای نمایش «آقای کووید چرا ۲۰ نگرفتی» از یزد و  رتبه اول بازیگری مرد به هادی کیانی برای نمایش «تیرنامه» از اصفهان تعلق گرفت.

در بخش کارگردانی نیز تندیس به همراه دیپلم افتخار و جایزه نقدی، رتبه سوم کارگردانی به مهدی حبیبی برای نمایش «هشت روز بدون تماس تصویری» از ملایر

رتبه دوم کارگردانی به سعید خبیری و مجتبی لاله زاری برای نمایش «آقای کووید چرا بیست نگرفتی» از یزد

و رتبه اول کارگردانی به هادی کیانی برای نمایش «تیرنامه» از اصفهان تعلق گرفت.

در بخش طرح و ایده نیز تندیس به همراه دیپلم افتخار و جایزه نقدی، رتبه سوم طرح و ایده به احمد صمیمی برای نمایش VAR از بوشهر و تهران، رتبه دوم طرح و ایده به محسن عالم زاده برای نمایش «آقای کوبید چرا بیست نگرفتی» از یزد و  رتبه اول طرح و ایده به هادی کیانی برای نمایش «تیرنامه» از اصفهان تعلق گرفت.

نکته قابل توجه اینکه نمایش خیابانی «تیرنامه» با کسب ۵ تندیس در بخش های بهترین موسیقی، بهترین طراحی لباس، رتبه اول بازیگری مرد، رتبه اول کارگردانی و رتبه اول طرح و ایده و نمایش «آقای کووید چرا بیست نگرفتی» با ۳ تندیس رتبه دوم بازیگری مرد، رتبه دوم کارگردانی و رتبه دوم طرح و ایده و یک لوح تقدیر بخش طراحی فضا رکورد داران کسب جوایز چهارمین جشنواره چتر زندگی بودند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار