تاکید معاون اول رئیس جمهور بر تامین امنیت آب انتقالی به یزد؛
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت تامین امنیت آب انتقالی به یزد گفت: هیچ کسی حق ندارد به هیچ دلیلی آب شرب مردم را قطع کند.
کد خبر: ۹۴۶۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ 07 March 2021

 

 اسحاق جهانگیری دقایقی قبل در آیین افتتاح پروژه‌های آب و برق یزد اظهار داشت: امیدوارم ملت ایران در سراسر کشور همیشه شاهد اجرا و بهره‌برداری طرح‌هایی باشند که در توسعه محل زندگی آنها و کشورشان تاثیرگذار باشد.

وی افزود: خوشبختانه علی‌رغم تمام محدودیت‌های مالی و ارزی که دولت در طول سال‌های اخیر داشت، دستگاه‌های مختلف سعی کردند با طرح‌های مهمی که اجرا می‌کنند، روند توسعه کشور را حتی‌الامکان نگذارند کند شود.

معاون اول رئیس جمهور گفت: در بخش وزارت نیرو با اجرای طرح‌های آب و برق و هم در حوزه تولید و احداث سدهای عظیم و ایجاد خطوط انتقال و آب‌رسانی به روستاها و احداث نیروگاه‌ها و خطوط انتقال برق اقدامات بسیار ارزشمندی انجام گرفت.

جهانگیری بیان کرد: تحریم و جنگ اقتصادی نتوانست مانع جریان توسعه کشور شود و اینکه در هر هفته  یک روز ما به افتتاح پروژه‌های مختلف می‌پردازیم  نشان دهنده این است که روند توسعه در حال ادامه مسیر خود است.

وی تصریح کرد: پیام این موضوع قطعا منتقل شده و نتیجه همین کارها این است که جریان تولید و سرمایه‌گذاری همچنان ادامه پیدا کرده ولی ما همچنان نیازمند کارهای بزرگتری در توسعه کشور هستیم.

معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در بحث آب، کارگروهی با عنوان سازگاری با آب در دولت تشکیل شده و سند آن برای تمام 31 استان کشور تدوین شده و اجرای آن مرحله دقیقی است که استانداران کشور باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

جهانگیری تصریح کرد: حتی‌الامکان باید در جلساتی با نخبگان و صاحب نفوذ در استان‌ها این طرح به صورت کامل توضیح داده شود و بتوانیم از ظرفیت آنها برای اجرای دقیق این طرح نهایت استفاده را بکنیم.

وی ادامه داد: مسئله قطع کردن آب شرب عده ای از مردم به هر دلیلی قابل قبول نیست و باید نسبت به این موضوع توجه و دقت لازم را داشته باشیم و مسئولان مختلف باید به این موضوع تاکید داشته باشند که هیچ زمانی به آب آشامیدانی مردم ضربه وارد نشود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار