مدیرکل دفتر امور شهری و شورا ها‌ی استان قزوین از تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی به قرارداد کار معین خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵ 10 April 2021

 

صالحی مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استان گفت: از سال گذشته مدیراننیرو‌های شرکتی شهرداری‌های استان قزوین تبدیل وضعیت می‌شوند شهری استان با جدیت تمام به دنبال دریافت مجوز تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی شهرداری‌ها بودند که با توجه به مجوز وزارت کشور فرآیند آن در حال اجرا است.

صالحی افزود: شهرداری‏ها مکلفند ابتدا آمار و اطلاعات همه کارکنان خود اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی، کارگری و همچنین نیرو‌های شرکتی یا پیمانکاری و همه نیرو‌هایی که به هر نحو در مشاغل اصلی و تخصصی شهرداری و اموری که در ساختار تشکیلات مصوب آن‌ها پیش بینی شده، اشتغال دارند، بروزرسانی کنند.

او اضافه کرد: به منظور دقت و رعایت عدالت در انتخاب نیرو‌های متخصص و توانمند، صدور مجوز در صورت دارا بودن پست بلاتصدی مصوب در تشکیلات تفصیلی شهرداری با رعایت شرایط احراز شغل قابل تخصیص و رعایت مراتب شایستگی از طریق ارزیابی شاخص‏های تعیین شده صورت می‌گیرد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا ها‌ی استان گفت: انعقاد قرارداد با افراد پذیرفته شده، پس از موافقت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و منوط به اخذ تائیدیه واحد گزینش ذیربط خواهد بود.

به گفته صالحی، ملاک تصمیم ‏گیری و تعیین میزان سهمیه بکارگیری نیروی قرارداد کارمعین، براساس اطلاعات و فرم‏های تکمیل شده توسط شهرداری‏ها و تائید آن توسط استانداری یا شهرداری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار