امام جمعه ابرکوه:
امام‌جمعه ابرکوه با بیان اینکه مردم هرگز دلخوری از مسئولین را به پای نظام نمی‌گذارند، گفت: ما هم از وضع موجود ناراضی هستیم؛ امّا قهر نمی‌کنیم، میدان را خالی نمی‌کنیم و با حضور بصیرانه و آگاهانه خود، تحول اساسی در نظام مدیریتی کشور را رقم می‌زنیم.
کد خبر: ۹۷۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳ 11 June 2021

 

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، گفت: انتخابات امسال در شرایطی برگزار خواهد شد که مردم به لحاظ معیشتی و اقتصادی به دلیل افزایش نرخ تورم، افزایش بی‌سابقه نرخ ارز، بی‌ارزش شدن پول ملّی، بیکاری، بی‌ثباتی اقتصادی و کاهش قدرت خرید در دشوارترین وضعیت بی‌سابقه زندگی طی سال‌های گذشته قرار دارند.

امام‌جمعه ابرکوه تأکید کرد: دشمنان آشکار خارجی و سربازان بی مزد پیدا و پنهان داخلی آنان، نهایت تلاش خود را جهت دلسرد نشان دادن مردم به کار گرفته‌اند تا کاهش احتمالی مشارکت مردم در انتخابات را تیتر کنند؛ اما مردم دلخوری از عملکردهای ناموفق مسئولین را به پای نظام نمی‌گذارند زیرا آن را طی چهل سال این نظام را از چنگ و دندان گرگ‌صفتان داخلی و خارجی حفظ کرده‌اند.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: ملتی که برای این نظام و انقلاب صدها هزار فرزند خود را فدا کرده تا جان در بدن دارد در میدان مقابله با این شگردها از سلامت و تمامیت نظام خود دفاع می‌کند. مردم ناکارآمدی مسئولین کشوری در مدیریت، حاکم شدن بدترین وضعیت، ضعف رئیس مجلس طی سال‌های گذشته و وادادگی رئیس سابق دستگاه قضا و عوامل قضایی کشور در برخورد با مفاسد پنهان و آشکار را به حساب نظام نمی‌گذارند.

حسینی خطاب به برخی مسئولین گفت: در این دو دهه گذشته به‌رغم هشدارهای رهبری پیرامون آسیب، تهاجم و شبیخون فرهنگی، شما عملاً کَکِتان نگزید و تفکر و اراده غربی‌تان فقط مدافع مقام و حقوق و دم زدن از جمهوریت نظام، به خاطر آراءتان بود؛ از اسلامیت نظام عبور کردید و مردم‌سالاری را با عینک غربی دیدید نه مردم‌سالاری دینی. شعارهای اقتصادی مقام معظم رهبری در عناوین هر سال را لقلقه زبان کردید تا اینکه امروز به کمک تحریم دشمن و وعده‌های برجام کشور را این‌چنین بدفرجام کردید.

وی افزود: تعجب مردم از این است که بعضی از آقایانی که خودشان و همتایانشان بخش مهمی از عامل نابسامانی امروز کشور هستند، چطور خود را منجی آینده کشور معرفی می‌کنند و به جای عذرخواهی و پاسخگویی به مردم نسبت به ناکارآمدی‌شان به‌ویژه در مدیریت اقتصادی کشور که قیمت‌ها را در بخش‌های مسکن، ماشین، ارز و اقلام معیشتی نجومی افزایش دادند و درب زندگی مردم را قفل زدند، چگونه وارد حواشی مرتبط با جوانان و دختران و کنسرت و فیلترینگ و شعارهای عوام‌فریبانه شده و به فرافکنی از وضع زندگی مردم می‌پردازند؟

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه ادامه داد: مردم عزیز ما به فکر ایجاد تحول در کشور باشند. ما هم مثل شما از وضع موجود ناراضی هستیم؛ امّا قهر نمی‌کنیم و میدان را خالی نمی‌کنیم. ما با حضور بصیرانه و آگاهانه خود، تحول اساسی در نظام مدیریتی کشور را رقم زده و با انتخاب نامزدی انقلابی، کارآمد، شجاع، ضد فساد، با نشاط، شایسته‌سالار و حامی تولید، دلدادگان به غرب و غربی مسلک را از عرصه این کشور جاروب خواهیم کرد.

حسینی با تأکید بر اینکه میدان انتخابات امروز میدان رزم و جهاد است، افزود: اگر ما میدان را خالی کنیم بدخواهان می‌آیند و میدان را پُر می‌کنند و آینده‌ای سیاه‌تر از امروز را برای کشور رقم می‌زنند. این مردم که صاحبان اصلی کشور هستند با صندوق‌های رأی قهر نمی‌کنند و نمی‌گذارند حقوقشان ضایع شود.

خطیب جمعه ابرکوه ابراز کرد: در انتخابات شوراها، حساسانه و مسئولانه به افراد توانمند و وظیفه‌شناس و کاردان رأی ‌دهیم تا بتوانند مشکلات شهر و روستاها را حل کنند. شوراها مهم و نقش‌آفرین و قدرتمند هستند که نباید دست‌کم گرفته شوند. نامزد شورا را با ملاک‌های ارزشی، دینی، انقلابی، عملی، توانمندی و کارآمد بودن گزینه کنید نه با ملاک فامیلی، هم‌محلی، رفاقت و یا قول و قرارهای آن‌چنانی و تبانی!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار