چهار روز مانده به انتخابات تبلیغات انتخاباتی در استان یزد به اوج خود رسیده است.
کد خبر: ۹۷۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱ 13 June 2021

فارغ از تبلیغات محیطی، فضای مجازی در هفته منتهی به انتخابات به یکی از اصلی‌ترین عرصه‌های فعالیت نامزدها، رسانه‌ها و کاربران برای اعلام نظر در خصوص انتخابات ۱۴۰۰ تبدیل شده است. کاربران و چهره‌های مختلف جریان‌های سیاسی در فضای مجازی به اظهار نظر در خصوص موضوعاتی همچون مشارکت در انتخابات و وعده‌های انتخاباتی نامزد‌ها پرداخته اند.تب انتخابات در یزد بالا گرفت

بازار گفتگوی نامزد‌های شورا‌ها با سایت‌ها وخبرگزاری‌ها مختلف در استان یزد هم این روز‌ها داغ است.

دادستان یزد: ادعا‌های نامزد‌ها قابل پیگیری است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به اختیارات تعریف شده برای شورای اسلامی شهر گفته: نامزد‌ها در تبلیغات خود از وعده‌های خلاف واقع که در چارچوب اختیارات و قانون نمی‌باشد پرهیز کنند.

حدادزاده بر لزوم پایبندی و التزام نامزد‌ها به قانون تاکید کرده و افزوده: نامزد‌های انتخاباتی از شگرد‌های تبلیغاتی نادرست چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی پرهیز کنند به ویژه بانوان نامزد در تبلیغات خود رعایت هنجار‌ها و شئونات را داشته باشند.

دادستان یزد با بیان اینکه تبلیغات هر فرد باید متعارف با وضعیت شخص و استان باشد تصریح کرد: پرهیز از تخریب دیگر نامزد‌ها و استفاده از القابی که فرد شاسیتگی آن را ندارد از جمله مواردی است که باید مد نظر قرار گیرد و ادعای افراد در خصوص سوابق و توانایی‌ها باید به دور از اغراق باشد چرا که این موارد در آینده قابل پیگیری می‌باشد.

آیت الله ناصری: برخی نامزد‌ها به نظام اسلامی ظلم کردند

آیت الله «محمدرضا ناصری» نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در گردهمایی ائمه جمعه استان یزد با اشاره به بی‌توجهی برخی نامزد‌های ریاست جمهوری به دستاورد‌های نظام و انقلاب اسلامی در مناظره‌ها اظهار داشته: این نامزد‌ها خدمات ۴۰ ساله نظام، این همه شهید، این همه پیشرفت و این همه اقتدار را مطرح نکردند و این ظلم به نظام اسلامی است.

دعوت مدیر کل آموزش و پرورش از فرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش یزد از فرهنگیان به عنوان یکی از بزرگترین اقشار موثر در انتخابات ۲۸ خردادماه جاری یاد کرده و گفته: آن‌ها می‌توانند با اتحاد و همدلی و اعتمادی که نزد مردم دارند به حضور حداکثری در جامعه بسیار کمک کنند.

محسن موحدی فرد افزوده: فرهنگیان از دیر باز از جمله حامیان واقعی انقلاب اسلامی هستند و در این دوره که دشمنان انقلاب به دنبال ناامیدکردن مردم هستند، وظیفه عاشقان و دوستداران انقلاب و ایران اسلامی است که بار دیگر در انتخابات با مشارکت حداکثری به تکلیف خود عمل کنند.

اختلاف داریم تعامل هم داریم

استاندار یزد گفته در استان یزد فارغ از همه اختلافات سیاسی، جناحی و سلیقه‌ای که وجود دارد، روند بسیارخوبی با تعامل، هماهنگی و همکاری ایجاد کردیم. طالبی افزوده با این تعامل و همکاری توانسته ایم برنامه‌های استان را به اشتراک نظر نخبگان استان گذاشته و از قِبَل آن شاهد توسعه خوب و پایدار در استان یزد باشیم.

کانون‌های مساجد مبلغ حضور در انتخابات

حجت الاسلام سالاری دبیرستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد گفته کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در مسیر روشنگری و امیدبخشی در جوانان و نوجوانان در انتخابات گام بردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار