رییس ستاد انتخابات یزد:
رییس ستاد انتخابات یزد گفت: جامعه ورزش همیشه در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی مشارکت داشته، بنابراین باید همانند قبل در انتخابات ماه جاری با حضوری گسترده حماسه‌آفرینی کند.
کد خبر: ۹۷۱۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹ 14 June 2021

به گزارش تابناک یزد، احمد ترحمی روز دوشنبه در نشست با جامعه ورزش یزد که به صورت مجازی برگزار شد افزود: در مورد همه انتخابات ۲ موضوع مهم مطرح است که یکی اصل شرکت در انتخابات و انداختن رأی در صندوق و دیگری شناخت و تشخیص نامزد اصلح که کار مهم است.

وی با بیان اینکه ضد انقلاب و رسانه‌های بیگانه به دنبال ناامید کردن مردم برای شرکت نکردن و حضور فعال در پای صندوق‌های رأی است ادامه داد: حضور گسترده مردم و جامعه ورزش در پای صندوق‌های اخذ رأی پاسخ دندان‌شکنی به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی است .

این مسوول با قدردانی از همکاری و درایت ورزشکاران و مسوولان خاطرنشان کرد: انتخابات ۲۸ خردادماه جاری در مقایسه با دوره‌های قبلی با توجه به افزایش فشارها و تهدیدهای دشمنان از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و مشارکت گسترده در این انتخابات از ضروریات است.

ترحمی با تاکید براینکه نباید گذاشت برخی مشکلات موجب عدم شرکت در انتخابات شود تصریح کرد: جامعه ورزش و جوانان باید هوشیار و همچون گذشته حضوری گسترده و آگاهانه در انتخابات داشته باشند و دیگر اقشار مردم را نیز ترغیب به حضور در انتخابات کنند.

وی با اشاره به اینکه با وجود گلایه‌های به حق جامعه، انتظار حضور و نقش پررنگ و موثر جوانان و ورزشکاران در ترغیب عموم جامعه و مردم به حضور در انتخابات است گفت: در این شرایط حساس امیدواریم ورزشکاران و جوانان باز هم راهبری جامعه را بر عهده گیرند و به رسالت خویش بپردازند..

ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و تیره‌های عشایری ۲۸ خردادماه جاری همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران در استان یزد نیز برگزار می‌شود .

یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در شهرها و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می کنند و از مجموع جمعیت استان حدود ۹ هزار نفر عشایر هستند.

در یزد ۲۴ شورای اسلامی شهر و ۳۹۷ شورای روستایی وجود دارد که ۲۳ شورای آن پنج عضو دارد و در هریک از ۳۷۴ شورا هم سه نفر عضو هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار