با اجرای پویش بخشش کریمانه؛
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی ۹ محکوم مالی در دهه کرامت با اجرای پویش بخشش کریمانه خبر داد.
کد خبر: ۹۷۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵ 22 June 2021

سید مسعود عظیمی در این خصوص اظهار داشت: با مشارکت خیرین و نیکوکاران و اجرای پویش بخشش کریمانه، ۹ مددجوی جرائم غیر عمد از زندانهای استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند که از این تعداد هفت نفر محکوم مالی، یک نفر محکوم دیه حادثه کار و یک نفر محکوم مهریه بودند.

عظیمی افزود: بدهی این محکومان مالی مبلغ ۸۳ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال بود که ۶۷ میلیارد و ۴۶۵ میلیون ریال توسط کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان یزد از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ شده و با پرداخت مبلغ ۱۵ میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریال زمینه آزادی این ۹ محکوم مالی از زندانهای استان یزد فراهم آمد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد ضمن تقدیر از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و صدا و سیمای مرکز استان گفت: با همکاری این سازمان بنر های مربوط به این پویش چاپ و در اماکن پر تردد شهر نصب شده و پ تیزر ساخته شده توسط ستاد دیه به صورت مکرر از صدا و سیمای استان پخش شده که موجب اطلاع مردم در خصوص این طرح و کمک های ان به ستاد دیه استان شد.

عظیمی از همکاری مردم و خیرین دارالعباده تقدیر کرد و اظهار داشت: بزرگرترین سرمایه ستاد دیه استان اعتماد همشهریان و نیکوکارانی است که در تمام فصول سال و به مناسبت های متفاوت این ستاد را تنها نگذاشته و با کمک های خود زمینه آزادی محکومین مالی را فراهم کردند.

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار