مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد گفت: ۱۲ نفر از سرنشینان یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از زاهدان به مقصد آباده فارس به علت واژگونی در دهشیر شهرستان تفت مصدوم و در بیمارستان بستری شدند، مرخص شدند.
کد خبر: ۹۷۳۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴ 26 June 2021

سید حسین طباطبایی در این باره افزود: هم‌اکنون ۲۰ مصدوم دیگر در بخش‌های ارتوپدی، جراحی و آی. سی .یو در بیمارستان‌های شهید بهشتی تفت، خاتم‌الانبیا (ص) ابرکوه ،شهید صدوقی یزد و شهید رهنمون مرکز استان بستری هستند.

وی با قدردانی از کادر بهداشت و درمان در رسیدگی به موقع و جدی به مصدومان حادثه ادامه داد: حال بقیه زخمی‌ها خوب است و ارایه خدمات با همراهی بخش‌های مختلف در استان ادامه دارد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد .

پنجشنبه هفته گذشته اتوبوس حامل سرباز معلمان که از زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان برای فراگیری آموزش نظامی راهی شیراز بود، در محور یزد - دهشیر به علت نقص فنی در ترمز و برخورد با یک دستگاه تریلی متوقف برخورد کرد که در این سانحه پنج سرباز معلم جان باختند و بقیه نیز مجروح شدند.

زمان حادثه ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه روز پنجشنبه گزارش شد که پس از اعلام حادثه تعدادی آمبولانس، یک فروند بالگرد و اتوبوس اورژانس استان یزد بلافاصله به محل حادثه اعزام شد .

دهشیر در ۹۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد و ۷۰ کیلومتری شهر تفت قرار دارد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار