رئیس مجمع نمایندگان استان یزد: تامین امنیت آب انتقالی به استان یزد را از طریق مجلس شورای اسلامی پیگیری می کنیم.
کد خبر: ۹۷۷۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸ 11 July 2021

محمدصالح جوکار در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به تعرضات مکرر به خط آب انتقالی به یزد گفت: هفته آینده این موضوع را در مجلس شورای اسلامی مطرح و پیگیری می‌کنیم.


وی اظهار داشت: در این خصوص هشدار‌هایی داده ایم و از رئیس جمهور و وزارت کشور سوال شده، چراکه تامین امنیت خط انتقالی بر عهده دولت است و از طرف دیگر، محکم وارد این موضوع نشده اند.


جوکار افزود: متاسفانه برخی مدعی شده اند که میلیون‌ها مترمکعب گلخانه‌های استان با آب انتقالی آبیاری می‌شود که این حرف‌ها دروغ است و نمایندگان اصفهان می‌توانند با سفر به استان یزد از نزدیک واقعیت را مشاهده کنند.


نماینده مردم یزد و اشکذر و ندوشن در مجلس شورای اسلامی از پیگیری جدی روند اجرای خط دوم انتقال آب به استان خبر داد و گفت:این پروژه سال ۹۲ اجرا شده و الان بودجه‌ای که دولت به این امر اختصاص داده جوابگوی اجرای این طرح نیست.


رئیس مجمع نمایندگان استان یزد همچنین در این نشست از احداث منطقه ویژه اقتصادی شهرستان اشکذر خبر داد و گفت: این طرح هفده سال پیش مصوبه مجلس داشته و اخیرا یک تیم اقتصادی قوی اجرای این طرح را در محور اشکذر-خرانق آغاز کرده و پیش بینی می‌شود با سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیاردی یک طرح مهم و تاثیرگذار باشد.


جوکار در خصوص طرح اصلاح حوزه‌های انتخابیه استان هم گفت برای استان دو نماینده دیگر برای یزد و ۵ شهرستان دیگر پیش بینی شده که اگر در مجلس رای بیاورد عملیاتی خواهد شد.


نماینده مردم یزد و اشکذر و ندوشن در مجلس شورای اسلامی همچنین همسان سازی حقوق و رتبه بندی معلمان را از دیگر موضوعاتی دانست که در دستور کار مجلس قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار