انتخابات هیات مدیره نخستین شرکت تعاونی بانوان میبد روز جمعه با حضور ۲۵ نفر از اعضا در محل آب انبار امیرآباد شهرستان میبد برگزار شد.
کد خبر: ۹۸۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷ 06 August 2021

به دنبال برگزاری مراسم رای گیری اکرم السادات طباطبایی با ۳۲ رای ، «مازن مهرنیا» با ۳۰ رای ، محبوبه توکلی مهرجردی با ۲۲ رای ، طیبه السادات حضیرئی و « زهرا چالوکه » هر کدام با ۲۳ رای به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره انتخاب شدند.

همچنین زهراالسادات گلاب با ۱۵رای ، مریم فلاح با ۱۴ رای و زیور خندان با هشت رای به عنوان اعضای علی‌البدل و عبدالمهدی همت پور با ۲۳ رای به عنوان بازرس اصلی و سید ابوالفضل امامی با ۱۱ رای به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

شرکت تعاونی یادشده با هدف ایجاد اشتغال و کارآفرینی ، آموزش ، اخذ تسهیلات دولتی و ارایه تسهیلات به بانوان و برگزاری نمایشگاه های فروش محصول در ۲۷ دی ماه سال ۹۶ شکل گرفت و هم اکنون ۷۵ عضو دارد.

به گفته مدیرعامل این شرکت با تشکیل تعاونی آموزش هنرهای دستی از جمله زیلوبافی و کاربافی ، ایجاد زمینه تبلیغ و رونق تولید برای محصولات تولید شده به دست بانوان شاغل در حوزه مشاغل خانگی ، حمایت از زنان بی سرپرست و بدسرپرست با پرداخت وام های کم بهره ، اشتغالزایی و مشاوره شغلی به بانوان از جمله اهداف آن است.

طیبه السادات حضیرئی در ادامه به ایجاد و تاسیس درگاه فروش مجازی برای محصولات کارآفرینان اشاره کرد که به گفته وی این سایت به صورت شخصی از سوی یکی از اعضای شرکت تعاونی راه‌اندازی شد و شرکت در معرفی بانوان برای ارایه محصولات در سایت همکاری دارد.

بانوانی که در این نشست حضور داشتند تعدادی از سوی بانوان دیگر وکالت انتخاب هیات مدیره داشتند.

حدود نیمی از جمعیت شهرستان میبد بانوان هستند و مرکز این شهرستان ۱۰۶ هزار نفری در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار