یزد برای سومین سال پیاپی در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری در کشور برتر شد.
کد خبر: ۹۸۴۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲ 07 August 2021

اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در ارزیابی های عملکرد وزارت اقتصاد در سال 99 در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری در کشور برتر شناخته شد و مقام نخست را در بین استان ها کسب کرد.

به گزارش تابناک یزد   به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، این ارزیابی ها بر اساس تهیه و تدوین گزارش های تحلیلی اقتصادی، آماری، مشارکت در تصمیم گیری های اقتصادی و اقدامات مرتبط با توسعه اقتصاد منطقه ای بوده است.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اعلام این خبر با بیان اینکه کسب این موفقیت حاصل کار تیمی و تفکرات جمعی است گفت: تلاش برای اجرای سیاست های اقتصادی دولت و وزارت اقتصاد یکی از اولویت های این اداره کل است.

محمد دهقان منشادی افزود: طی سالهای گذشته برای بهبود فضای کسب و کار و سرمایه گذاری اقدامات خوبی انجام شده و استان یزد توانسته است در بسیاری از شاخص های اقتصادی، مالی و سرمایه گذاری رتبه های برتر را در سطح کشور کسب کند.

وی تسهیل شرایط کسب و کار مشاغل صنایع دستی از طریق حذف شرط تمدید کارت مهارت فنی برای بیمه تأمین اجتماعی را از جمله اقدامات مهم این اداره کل در راستای بهبود فضای کسب و کار عنوان کرد و گفت: پایش و پیگیری اجرای مصوبات هیأت مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در سطح استان از دیگر اقدامات صورت گرفته در این زمینه است.

وی خاطر نشان کرد: تلاش برای جلب و جذب سرمایه گذاری، فراهم کردن زیرساخت های لازم برای جذب سرمایه گذاری به ویژه در شرایط تحریم، رونق فضای کسب و کار، توجه به سرمایه گذاری داخلی و استفاده از ظرفیت های بخش های مختلف و تلاش برای رشد و بهبود شاخص های اقتصادی از جمله سیاست های محوری استان یزد در بخش های اقتصاد و سرمایه گذاری می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار