سامانه نسخه نویسی الکترونیک در یزد از ساعت ۲۴ فردا پنجشنبه ۲۱ مرداد به مدت ۲۴ ساعت دچار قطعی و هفته متعاقب آن دچار اختلال می‌شود.
کد خبر: ۹۸۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰ 11 August 2021

به دلیل جابه جایی سرور‌ها بانک اطلاعاتی، که با هدف بهبود و ارتقای عملکرد دیتابیس حوزه درمان صورت می‌گیرد سامانه نسخه نویسی الکترونیک دچار اختلال می‌شود لذا پزشکان از ساعت ۲۱ روز پنجشنبه ۲۱ مرداد تا ساعت ۲۱ روز جمعه نسبت به نسخه نویسی کاغذی اقدام کنند.
مراکز پاراکلینیک ضمن پذیرش نسخه‌های کاغذی و اخذ استحقاق درمان از سامانه استحقاق سنجی نسبت به ارائه خدمت اقدام کرده و نسخه را روز بعد در پرتال معاونت درمان ثبت کنند.
داروخانه‌ها هم با پذیرش نسخ کاغذی و اخذ استحقاق درمان از سامانه استحقاق سنجی نسبت به ارائه خدمت اقدام کنند و نسخه مربوطه را روز بعد در پرتال معاون درمان ثبت کنند و پذیرش و تحویل دارو‌هایی که نیاز به اخذ تایید اصالت دارند را به روز شنبه موکول شود و اورژانس داروخانه‌ها بااتخاذ تمهیدات لازم از قبیل نگهداری جعبه دارو تایید اصالت دارو را در روز بعد انجام دهند.
همچنین اگر بیماری به هر دلیلی مجبور به پرداخت هزینه کامل دارو به صورت نقدی شد، می‌تواند اسناد لازم شامل نسخه پزشک و فاکتور داروخانه را به مدیریت‌های درمان یا کارگزاری استان تحویل تا نسبت به باز پرداخت هزینه برابر مقررات اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار