فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۱۸۲ کیلوگرم تریاک در عملیات‌های جداگانه پلیس در این استان و دستگیری سوداگران مرگ خبر داد.
کد خبر: ۹۸۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴ 13 August 2021

سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "مهریز" با اقدام اطلاعاتی از تردد قاچاقچیان به صورت پیاده و کولبری در محورهای فرعی مطلع شدند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس با کنترل مسیرهای عبوری، 4 کولبر موادافیونی را مشاهده و در عملیاتی ضربتی آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: در بازرسی از کوله‌های قاچاقچیان 40 کیلوگرم تریاک کشف و متهمان به مقامات قضائی معرفی شدند.

محموله 142 کیلویی افیونی کشف شد

بهدانی فرد افزود: همچنین در راستای مبارزه با سواداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با اقدام اطلاعاتی متوجه شدند قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله افیونی به شمال کشور را دارند.

وی افزود: ماموران پلیس با تشکیل یک تیم عملیاتی رصد محورهای مواصلاتی را مدنظر قرار دادند و خودرو سواری "پارس" حامل محموله موادمخدر را در محور "مهریز-یزد" مشاهده و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در بازرسی انجام شده 142 کیلو تریاک کشف و 5 قاچاقچی که قصد انتقال این محموله به شهرهای شمالی را داشتند دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: استان یزد در مسیر ترانزیت موادمخدر از جنوب و شرق کشور به دیگر استان ها قرار دارد و در همین خصوص ماموران پلیس این استان با مجاهدت و جانفشانی با باندهای وارد کننده موادمخدر برخورد خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار