فرمانده انتظامی استان از کشف ۷۹ فقره انواع سرقت و دستگیری ۲۸ سارق در شهرستان یزد خبر داد.
کد خبر: ۹۸۶۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱ 17 August 2021

سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح برخورد با سارقان به صورت گسترده در دستور کار قرار گرفت.دستگیری ۲۸ سارق در یزد


وی با تأکید بر اقتدار کامل پلیس و هماهنگی با دستگاه قضایی برای برخورد با سارقان افزود: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان یزد با استفاده از توان عملیاتی و با کار اطلاعاتی نسبت به شناسایی سارقان اقدام کردند.


فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: ماموران پلیس با اجرای این طرح یک هفته‌ای ۲۸ سارق را دستگیر که متهمان در بازجویی‌های پلیسی به ۷۹ فقره سرقت اعتراف کردند.


دستگیری سارقان داخل خودرو در میبد


فرمانده انتظامی شهرستان میبد از شناسایی و دستگیری ۲ سارق داخل خودرو با ۱۰ فقره سرقت خبر داد و اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره سرقت وسایل خودرو درسطح شهرستان میبد، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.


سرهنگ محمدحسین نبی پور افزود: ماموران کلانتری ۱۱ مدرس و پلیس آگاهی میبد با بررسی نحوه وقوع سرقت‌ها ۲ سارق را شناسایی و پس از اطمینان از موضوع با هماهنگی مقام قضائی در یک اقدام ضربتی آن‌ها را دستگیرکردند.


وی خاطرنشان کرد: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند. مقادیری از اموال مسروقه کشف شد و با دستور مقام قضائی تحقیقات بیشتر پلیس در این خصوص ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار