فرمانده استان یزد:
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه رزمایش کمک مومنانه در استان یزد همچنان ادامه دارد گفت: محرومیت‌زدایی جزو اولویت‌های اصلی سپاه الغدیر است.
کد خبر: ۹۸۷۵۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵ 21 August 2021

به گزارش تابناک یزد، سردار رضا پورشمسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد، با اشاره به اقدامات گسترده‌ای که سپاه الغدیر و بسیج در استان یزد برای مقابله با ویروس کرونا انجام دادند اظهار داشت: سپاه الغدیر و بسیج استان یزد از روز نخست شیوع کرونا تاکنون در تمامی عرصه‌ها حضوری فعال و چشم‌گیر داشت.

وی با بیان اینکه یکی از نمودهای اصلی مشارکت سپاه و بسیج در مقابله با کرونا رزمایش کمک مومنانه بود تصریح کرد: شیوع کرونا سبب شد که مشکلات اقتصادی بسیاری از خانواده‌ها افزایش پیدا کند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: در نخستین روزهای شیوع کرونا هم به شدت مشکل کمبود ماسک در جامعه وجود داشت و نیروهای جهادی بسیج به صورت شبانه‌روزی و در کارگاه‌های خانگی اقدام به تولید ماسک کرده به گونه‌ای که مشکلات در این حوزه کاملا برطرف شد و مورد تقدیر رهبر معظم انقلاب هم قرار گرفت.

پورشمسی گفت: علاوه بر تولید ماسک، جهادگران سپاه الغدیر استان یزد در قالب اقشار مختلف بسیج، ده‌ها هزار بسته معیشتی در 15 مرحله میان نیازمندان استان یزد توزیع کردند و نگذاشتند فشارهای اقتصادی دو سال گذشته بر قشر ضعیف بیشتر شود.

وی ادامه داد: رزمایش کمک مومنانه همچنان هم در نقاط مخلتف استان یزد ادامه دارد و بسته‌های معیشتی تحویل نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر اینکه در راستای رسیدن این بسته‌ها به دست نیازمندان واقعی بانک اطلاعاتی دقیقی ایجاد شده گفت: این بانک اطلاعاتی به صورت دوره‌ای تکمیل می‌شود تا بیشترین پوشش را از نیازمندان داشته باشیم.

پورشمسی یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته را در حوزه واکسیناسیون دانست و افزود: در این حوزه هم سپاه الغدیر استان یزد مشارکت بسیار خوبی داشته و آمادگی داریم که در صورت نیاز با تمام توان برای رفع این نیاز فعالیت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار