مدیرعامل شرکت گاز استان یزد: میزان بهره مندی جمعیت روستایی استان از نعمت گاز به ۹۴ درصد رسیده است.
کد خبر: ۹۸۷۸۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳ 22 August 2021

علی اکبر میدانشاهی گفت: هم اکنون ۶۲۴ روستای استان به شبکه گاز طبیعی متصل شده که گازرسانی به ۲۲ روستا در سال جاری به بهره برداری رسیده است .گازرسانی به ۲ هزار و ۳۹۵ خانوار روستایی استان یزد

وی افزود: با گازرسانی به تمامی ۲۱ شهر استان و پوشش ۱۰۰ درصدی جمعیت شهری، در حال حاضر ۹۹.۱ درصد کل جمعیت استان به شبکه گاز طبیعی متصل شده است.

علی اکبر میدانشاهی با اشاره به شتاب فزاینده گازرسانی در استان یزد گفت : با اتمام گازرسانی به شهر‌های استان، گازرسانی به بخش روستایی طی سالیان اخیر سرعت بیشتری به خود گرفته و اقدامات گسترده‌ای برای ایجاد و توسعه شبکه‌های روستایی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان افزود :  با نصب سه هزار و ۳۹۱ علمک و پذیرش چهار هزار و ۳۵۸ مشترک در سال جاری، شمار علمک‌های نصب شده استان به ۲۵۸ هزار و تعداد مشترکین جذب شده به ۴۸۷ هزار مشترک رسید.

وی گسترش گاز طبیعی را عامل پایداری جمعیت روستایی و مهاجرت معکوس عنوان کرد و گفت : استفاده از گاز طبیعی به عنوان سوخت مورد نیاز بخش‌های مختلف در مناطق روستایی، از طرفی صیانت از محیط زیست و حفظ مناطق بکر روستایی را به همراه داشته و از طرف دیگر کمک بزرگی به توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد صنایع تکمیلی ایفا کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار