جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از راه‌اندازی چهار مرکز تجمیعی واکسیناسیون در طرح شهید سلیمانی یزد خبر داد.
کد خبر: ۹۸۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱ 24 August 2021

سرهنگ زارع کمالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی در گام پنجم با قوت در حال انجام است اظهار داشت: این طرح در گام‌های قبلی نتایج بسیار ارزنده‌ای داشته و تمامی مسئولان به این تاثیرات اذعان کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: به حمدالله نیروهای بسیج در طرح شهید سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی از جان و دل مایه گذاشته‌اند و با تمام وجود برای مقابله با این ویروس منحوس تلاش می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه گام پنجم این طرح دو روز گذشته با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران در استان یزد آغاز به کار کرد گفت: تا به امروز بالغ بر 40 هزار نفر از بسیجیان استان در طرح شهید سلیمانی شرکت کرده‌اند و همچنان هم اعلام آمادگی از سوی سایر بسیجیان انجام می‌شود.

زارع کمالی کمک‌های مردمی به ویژه در قالب رزمایش کمک مومنانه و رزمایش مواسات را در تمام دنیا بی‌نظیر دانست و افزود: در گام پنجم طرح، بسیجیان علاوه بر انجام اقداماتی که در گذشته صورت می‌گرفت از جمله توزیع بسته‌های معیشتی، ارائه آموزش و تشویق مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت محدودیت‌ها، خدمات مختلف دیگری را هم ارائه می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: تهیه دارو و غذا برای خانواده‌های نیازمند، تکمیل بانک اطلاعاتی نیازمندان استان از جمله این خدمات در گام پنجم است.

وی به پیشتازی سپاه الغدیر و بسیج استان یزد در ایجاد مراکز تجمیعی واکسیناسیون اشاره کرد و گفت: تاکنون چهارمرکز تجمیعی واکسیناسیون در طرح شهید سلیمانی در یزد ایجاد شده و ظرفیت امکاناتی آنها تزریق روزانه سه تا چهار هزار نفر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار