مدیر باشگاه شهداب یزد گفت: یوسف کاظمی، سرعتی‌زن (دفاع وسط) ۱۸ ساله با ۲ و ۱۰ سانتی‌متر قد و عضو تیم ملی والیبال نوجوانان با قراردادی چهار ساله به تیم والیبال این باشگاه پیوست.
کد خبر: ۹۸۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷ 25 August 2021

امیر شرافت عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم شهداب در راستای گسترش والیبال پایه و بستن تیمی قدرتمند برای حضور در لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور نسبت به جذب این بازیکن آتیه‌دار اقدام کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا تمدید قرارداد با فربد حق‌شناس پاسور آینده‌دار آملی که سال گذشته نیز عضوی از باشگاه شهداب بود برای چهار فصل دیگر در نماینده والیبال یزد در لیگ با صلاحدید کادرفنی مجدد صورت گرفت.

این مسوول با بیان اینکه شهداب به مسابقه چهار جانبه ترکیه دعوت شد افزود: تیم‌های لیگ برتری والیبال ترکیه همه ساله قبل از شروع فصل اقدام به برگزاری مسابقات چهارجانبه با حضور تیم‌های مختلف از جمله از ایران می‌کند.

شرافت خاطرنشان کرد: تیم والیبال باشگاه شهداب یزد به عنوان نماینده ایران به این مسابقه که در هفته اول مهرماه امسال به میزبانی یکی از ۲ باشگاه « فنرباغچه» یا زراعت بانک ترکیه برگزار می‌شود دعوت شد.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار