امام جمعه یزد:
امام جمعه یزد با اشاره به تغییر کابینه دولت و تغییرات مدیریتی که به دنبال آن در استان‌ها ایجاد می شود، گفت: مدیران استان تا آخرین روز مسئولیت خود فعال و با انگیزه به فعالیتشان ادامه دهند.
کد خبر: ۹۸۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴ 25 August 2021

 

به گزارش تابناک یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی ظهر امروز در جریان دیدار با استاندار یزد و معاونان وی به مناسبت هفته دولت با اشاره به تغییرات مدیریتی که به دنبال تغییر کابینه دولت در همه استان‌ها از جمله استان یزد رخ می‌دهد، اظهار کرد: سنت دنیا، رفت و آمد است و تغییر و تحول در دنیا همواره وجود داشته است و آنچه در این رفت و آمدها حائز اهمیت است، کاری است که برای مردم انجام شده است.

وی افزود: روز تحویل پست و مسئولیت، همانند روز قیامت است که عده ای به واسطه اعمال نیک خود خوشحال و آسوده خاطر هستند و عده ای نیز از عملکرد خود ناراضی و نگران هستند.

امام جمعه یزد گفت: همواره افرادی که به تکلیف و وظیفه خود به درستی عمل کرده‌اند، با آرامش خیال به فعالیت خود ادامه می‌دهند و این رفت و آمدها در آنها نگرانی ایجاد نمی کند.

ناصری یزدی تصریح کرد: طبیعی است که هرکس به وظیفه خود به درستی عمل کند، باطنی خوشحال و وجدانی آسوده و راحت دارد و اگر کسی قصد و نیتش خدا باشد، همواره خرسند و راضی است.

وی خاطرنشان کرد: در این دنیا هیچ چیز در هیچ کجا ماندنی نیست و تغییر و تحول مدام در حال انجام است اما نکته مهم این است که افراد به نحوی عمل کرده باشند که نزد خدای خود و مردم سربلند باشند.

ناصری تاکید کرد: این وعده پروردگار متعال است که اگر انسان بین خودش و خدا اصلاح کرده باشد خدا بین او و مردم را اصلاح می‌کند بنابراین مسئولان اگر اینگونه عمل کرده باشند، نباید نگران باشند و همچنان باید پرتلاش و با انگیزه به فعالیت خود ادامه دهند.

وی تصریح کرد: اصل و اساس این است که کار خدایی باشد و اگر کسی بخواهد برای خدا، حفظ اسلام و نظام اسلامی کار کند، در هر کجا و هر پست و مقامی که باشد، می تواند به رسالت خود عمل کند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: اطمینان داشته باشید که خدا ناظر اعمال ماست و با امید کامل و با نیت خدمت به اسلام و نظام اسلامی به مسیر خود در سایر حوزه ها ادامه دهید و تا آخرین لحظه فعالیت خود با امید و انگیزه فعالیت کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار