دبیر هیئت بدمینتون استان یزد: هیئت بدمینتون استان با وجود هسته قوی، بدنه بیمارگونه‌ای دارد که باید با گذشت، همکاری و همفکری خانواده بدمینتون استان به زودی بهبود یابد.
کد خبر: ۹۸۹۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳ 27 August 2021

جمال‌الدین نزاکتی در نشست هم‌اندیشی پیشکسوتان، کارشناسان، مربیان و بازیکنان منتخب استان با اشاره به اینکه هیئت بدمینتون استان با وجود هسته قوی، بدنه بیمارگونه‌ای دارد، گفت: با وجود افراد قوی از جمله پیشکسوتان، مربیان، بازیکنان و کارشناسان این ورزش در ابتدا باید حواشی را کنار گذاشت و مشکلات را کارشناسی و برای حل آن اقدام کرد تا به بالاترین حد کیفیت ورزش بدمنیتون در استان برسیم.هیئت بدمینتون استان یزد دارای هسته قوی، اما بدنه‌ای بیمار


وی به تشریح اهمیت تنظیم آیین‌نامه داخلی هیئت بدمینتون پرداخت و اظهار داشت: آیین‌نامه داخلی باید براساس چارچوبی قانون‌گذاری شود که شرح وظایف کمیته‌های مورد نظر به صراحت بیان شود.


دبیر هیئت بدمینتون استان با برشمردن وظایف و ساختار کمیته‌های حال حاضر این هیئت بر تشکیل کمیته اقتصادی تاکید کرد و افزود: تشکیل این کمیته برای تامین منابع مالی باید در اولویت قرار گیرد. هر چند با برگزاری فستیوال‌های مختلف نیز می‌توان علاوه بر استعدادیابی با کسب درآمد از آن برای ایجاد زیر ساخت‌های ورزش بدمینتون هزینه کرد.


نزاکتی خواستار بررسی اعضای حاضر در نشست برای حذف کمیته استعدادیابی و ایجاد کمیته آموزش شد و گفت: استعدادیابی باید در دل آموزش قرار گیرد و تا آموزشی نباشد نمی‌توان در رده‌های مختلف از جمله نونهالان استعدادیابی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار