سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد گفت: در حال حاضر پنج شهرستان این استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و مابقی دارای وضعیت نارنجی هستند.
کد خبر: ۹۸۹۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵ 29 August 2021

دکتر ابراهیم سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به این‌که در حال حاضر، ۶۰۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند اظهار کرد: در شبانه روز گذشته، ۱۳۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد پذیرش شدند.

وی افزود: از کل بیماران بستری در بیمارستان‌های استان، ۱۳۲ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به این‌که در حال حاضر شهرستان اشکذر در وضعیت زرد، شهرستان های بهاباد، ابرکوه، تفت و خاتم در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان ها در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی یکی از ضروریات مهمی است که باید هر شهروندی برای مصونیت خود و خانواده و نیز اطرافیان آن را مورد توجه قرا بدهد.

دکتر سلمانی خاطرنشان کرد:رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایطی که بیماری کرونا در جامعه حاکم است یکی از ضروریات مهمی است که باید هر شهروندی برای مصونیت خود و خانواده و نیز اطرافیان آن را مورد توجه قرا بدهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار