مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به دو برابر شدن ظرفیت گاز ورودی به استان افزود: این مهم با آغاز عملیات احداث اجرای ۱۳ کیلومتر خط سی اینچ در استان کلید خورد.
کد خبر: ۹۹۰۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸ 31 August 2021

به گزارش تابناک یزد، علی اکبر میدانشاهی با اشاره به اختصاص اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال برای تکمیل این طرح گفت: این طرح از پلیس راه تفت انشعاب گرفته و تا شهرستان اشکذر ادامه می یابد و واحد‌های صنعتی و نیروگاه‌های این مسیر هم برخوردار خواهند شد.افتتاح ۱۶۹ طرح شرکت گاز در استان یزد

وی این طرح را در رونق تولید، اشتغالزایی و ایجاد تحول در استان بسیار تاثیرگذار خواند و افزود: این طرح ظرف مدت ۳۰۰ روز به بهره برداری می‌رسد و خبر بسیار خوبی برای شهروندان و همچنین فعالان صنعتی و اشتغال استان برای تامین گاز پایدار به شمار می‌آید.

مدیرعامل شرکت گاز استان همچنین از افتتاح ۱۶۹ طرح با اعتباری معادل سه هزار میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: در اجرای این طرح‌ها هشت روستای استان و ۱۶۱ واحد صنعتی از نعمت گاز بهره‌مند شده و برای ۲۸۸ مشترک علمک گاز نصب خواهد شد.


میدانشاهی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساختمان شرکت گاز در مروست و شاهدیه گفت: تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات بهتر به مردم از اهداف احداث این ساختمان‌ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار