فرمانده انتظامی استان یزد از کشف بیش از ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در دو عملیات خبر داد.
کد خبر: ۹۹۰۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸ 01 September 2021

سردار عباسعلی بهدانی فرددر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با انجام کار اطلاعاتی گسترده از خبری در خصوص بارگیری و حرکت خودروی حامل موادافیونی از شرق کشور به سمت این استان مطلع شدند.کشف ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در یزد

وی ضمن اشاره به تشکیل تیم‌های عملیاتی و کنترل محور‌های مواصلاتی افزود : با تلاش ماموران ، خودروی "پژو" حامل این محموله در محور "مهریز-یزد" شناسایی و در عملیاتی ضربتی توسط ماموران پلیس، متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران در بازرسی از خودرو ۴۱۷ کیلوگرم  انواع موادمخدر را شامل ۲۶۷ کیلوگرم تریاک و ۱۵۰ کیلوگرم حشیش ، کشف کردند.

سردار بهدانی فرد افزود: یکی از سوداگران مرگ دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان یزد همچنین از کشف ۱۰۲ کیلوگرم تریاک با کار اطلاعاتی پلیس مبارزه موادمخدر استان "گلستان" و در عملیات پلیس "یزد" خبر داد.

سردار بهدانی فرد افزود : در پی کار فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "گلستان" مبنی بر تردد قاچاقچیان در محور‌های مواصلاتی استان یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت : ماموران یگان تکاوری ۱۱۹ استان یزد با رصد دقیق اطلاعاتی ، خودروی "پارس" حامل این محموله را در محور "یزد-طبس" شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود :  ماموران در بازرسی از خودرو ۱۰۲ کیلوگرم تریاک  کشف کردند.

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه قاچاقچیان با استفاده از تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند افزود: تلاش پلیس برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

 
منبع: خبرگزاری صداوسیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار