نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه یزد به مسئولان یگان های نظامی و انتظامی توصیه کرد که در جذب نیرو برای بخش‌های مختلف مراقب افراد نفوذی و متمایل به دشمنان نظام و انقلاب اسلامی باشند.
کد خبر: ۹۹۰۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰ 02 September 2021

به گزارش «تابناک یزد» از دفتر امام جمعه یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار ناخدا سوم تفنگدار دریایی ذبیح الله بی‌غرض با وی افزود: استکبارجهانی با شکست در عرصه‌های مختلف به دنبال نفوذ و ضربه‌زدن به اصل نظام است، مسئولان همواره در این شرایط با جدیت مواظب اهداف شیطانی کفرجهانی و اذناب آنها باشند.

وی ادامه داد: مراقبت از نفوذ دشمنان در تمامی عرصه‌ها به ویژه در ارتباط با مسایل نظامی و مرزبانی کشور از اهیمت خطیری برخوردار است و هرگونه بی‌تفاوتی و کوتاهی گناهی بزرگ و اصلا از سوی هیچ مسئولی در کشور اسلامی اصلا پذیرفته نیست .

وی با قدردانی از اقدام هایی که تاکنون در کشور با احساس تکلیف مسئولان برای خدمت به مردم و جلوگیری از نفوذ دشمنان صورت گرفته است، اظهار کرد: حفاظت از مرزهای آبی کشور و تامین امنیت دریایی حساسیت ویژه‌ای دارد و بر این اساس به نیروهای جوان مومن و متعهد نیاز است.

ناصری با بیان اینکه با برنامه‌ریزی مناسب و دقت در جذب نیرو، باید مراقب نفوذ دشمن در تمامی عرصه‌ها به ویژه مسائل نظامی بود تا دچار آسیب نشویم، به اهمیت و نقش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی با همدلی و بینش و بصیرت انقلابی در تحقق اهداف نظام اشاره کرد.

وی، جنگ اقتصادی و فرهنگی را توطئه اصلی استکبارجهانی علیه انقلاب ذکر کرد و هوشیاری مردم و مسئولان را برای خنثی‌کردن آنها در این مورد خواستار شد.

در گزارش ارسالی به اطلاعات بیشتری در این دیدار اشاره نشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار