فرماندار مهریز گفت: توسعه ورزش در روستاهای پنج دهستان بخش مرکزی شهرستان به حامیان مالی و مشارکت خیران و بخش‌خصوصی نیاز دارد.
کد خبر: ۹۹۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸ 04 September 2021

به گزارش «تابناک یزد»، رضا زارع زاده مهریزی روز شنبه در نشست با رییس و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان افزود: دولت طی سال‌های اخیر به رغم برخی محدودیت‌های اقتصادی زیرساخت‌های خوبی را در بخش ورزش روستاها انجام داده است .

وی با بیان اینکه ایجاد خانه‌های ورزش روستایی با ساخت سالن‌ها و چمن‌های مصنوعی جزو برنامه‌های محوری دولت در توسعه ورزش همگانی در این مناطق است ادامه داد: برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی ورزشی با همکاری خیران و بخش‌خصوصی نیاز است .

این مسئول خاطرنشان کرد: توسعه ورزش همگانی و قهرمانی به دلیل وجود استعدادهای بالقوه در شهر و روستاهای منطقه یک امر مهم و وظیفه مسئولان با همراهی بخش‌خصوصی و خیران است و باید دهیاران و شوراهای اسلامی، دولت را برای ایجاد زیرساخت کمک کنند.

زارع زاده گفت: توسعه ورزش برای نوجوانان و جوانان روستایی نقش مهمی در غنی‌سازی اوقات فراغت، شکوفایی استعدادها و موجب کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی دارد و یکی از ماموریت‌های اداره ورزش و جوانان پیگیری مطالبات و اجرای طرح‌های مورد نیاز است .

وی، توجه به ورزش همگانی برای شهروندان، پیگیری جذب بودجه، ایجاد زمینه برای جلب حامیان مالی و مشارکت بخش‌خصوصی، تقویت هیات‌های ورزشی و ورزشکاران و ملی‌پوشان را برای توسعه همه جانبه آن در شهرستان یک ضرورت ذکر کرد.

در این دیدار علیرضا محمدی رییس اداره ورزش و جوانان مهریز گزارشی از اقدام‌ها و برنامه‌های ورزشی شهرستان ارایه کرد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار