استاندار یزد: باید همه مبادی‌های ورودی استان یزد برای جلوگیری از سویه جدید لامبدا کنترل می‌شود.
کد خبر: ۹۹۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸ 05 September 2021

طالبی در پنجاه و پنجمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به شیب نزولی بستری‌های کرونایی در استان وجلوگیری از ورود سویه‌های جدید گفت: همه ورودی‌های زمینی، ریلی و هوایی استان یزد باید کنترل شود.کنترل وروی‌های یزد برای جلوگیری از ورود لامبدا


طالبی با بیان اینکه با تلاش کادر درمان و بهداشت و همکاری مردم شاهد کاهش بستری‌های کرونایی و بیماران سرپایی در استان هستیم افزود: خوشبختانه این مهم در ستاد ملی مقابله با کرونا مورد تقدیر رییس جمهور قرار گرفت.

کنترل مبادی ورودی به استان، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و نظارت مستمر بر مصوبات، نظارت و کنترل صنایعی که کارگران و مهندسان خارجی دارند و افزایش روند واکسیناسیون در استان از جمله مصوبات این نشست بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان نیز در این نشست با اشاره به اجرای طرح محدودیت‌ها از ۲۴ مرداد تا ۶ شهریور گفت: در این بازه زمانی ۸۸ صنف متخلف پلمب و ۴۷۱ خودرو هم به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان اعمال قانون شدند.


در این نشست پیشنهاد شد اصناف پرخطر در اسرع وقت در نوبت واکسیناسیون قرار گیرند واصناف هم بصورت هوشمندانه و رعایت کامل شیوه نامه‌ها فعالیت کنند.


در حال حاضر ۵۵۹ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند و ۱۲۲ بیمار هم در بخش مراقبت‌های ویژه خدمات دریافت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار